
Εντείνονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις εργαζομένων σε ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) σε Geoje, Tongyoung και Goseong, με τις απώλειες του νοτιοκορεατικού ναυπηγικού ομίλου να είναι σημαντικές.
Από την έναρξη των απεργιών, οι συνολικές απώλειες της DSME ανέρχονται σε περίπου $760 εκατ. Ένας σημαντικός αριθμός πλοιοκτητών οι οποίοι βλέπουν τα ναυπηγικά τους projects να καθυστερούν είναι έτοιμοι να ζητήσουν αποζημιώσεις για παραβιάσεις συμβολαίων, ενώ, σύμφωνα με νοτιοκορεατικά μέσα, η όλη κατάσταση δημιουργεί μείωση της εμπιστοσύνης στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας.
Τοπικό δικαστήριο στη Νότια Κορέα απεφάνθη κατά των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων της DSME, θεωρώντας τες μη νόμιμη συλλογική δράση. «Θα συνεχίσουμε τη δράση μας έως ότου η διοίκηση αποδεχτεί τα αιτήματά μας», διαμηνύουν οι εργαζόμενοι, ενώ η Korea Enterprises Federation (KEF), η οποία επίσης αντιπροσωπεύει εργαζομένους, υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να επέμβει άμεσα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Άκρως αισιόδοξος για τις προοπτικές της αγοράς πετρελαίου εμφανίζεται ο OPEC, εν μέσω ανησυχιών από διεθνείς οργανισμούς και αναλυτές για υπερπροσφορά αργού το 2026.…
Η Ρωσία προειδοποίησε στις 16 Οκτωβρίου ότι οι νέες κυρώσεις του Ηνωμένου Βασιλείου κατά των ρωσικών πετρελαϊκών κολοσσών Rosneft και Lukoil επηρεάζουν τις αγορές…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Χαμόγελα επικρατούν στον λιμένα του Λος Άντζελες, παρά την αβεβαιότητα ένεκα του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής του λιμένα, το γ΄…
Το τελευταίο διάστημα, με την ενεργειακή μετάβαση να αποτελεί εκ των σημαντικότερων προκλήσεων της ναυτιλίας και τις γεωπολιτικές αναταράξεις να έχουν φέρει στο προσκήνιο…
Σε ιστορικό υψηλό επίπεδο διαμορφώθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο οι εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος, καθώς η βελτίωση της ζήτησης και οι υψηλότερες τιμές ώθησαν τις εταιρείες εξόρυξης…
Στη «μέγγενη» των αμοιβαίων λιμενικών τελών ΗΠΑ και Κίνας βρίσκεται πλέον ο παγκόσμιος στόλος, με τη ναυτιλιακή κοινότητα να επιχειρεί να αποτιμήσει το εύρος…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ