
H διοίκηση του αεροδρομίου Heathrow στο Λονδίνο ζήτησε επισήμως από τις αεροπορικές εταιρείες που εκτελούν πτήσεις προς και από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, να σταματήσουν να πωλούν επιπλέον εισιτήρια για ταξίδια μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου προς το Λονδίνο. Η κεντρική διοίκηση, στο πιο δημοφιλές αεροδρόμιο στην Ευρώπη, ανακοίνωσε πλέον ανώτατο όριο στους επιβάτες που επιτρέπεται να πετούν από το αεροδρόμιο μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου.
Πιο συγκεκριμένα το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του Λονδίνου θα περιορίσει τους επιβάτες σε 100.000 την ημέρα μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου, καθώς «αγωνίζεται» στην κυριολεξία να αντιμετωπίσει την υψηλή εποχιακή ζήτηση και την έλλειψη πόρων, ειδικά ανθρώπινου δυναμικού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του αεροδρομίου John Holland-Kaye ανακοίνωσε τη «δύσκολη απόφαση» σε μια ανοιχτή επιστολή προς τους επιβάτες, λέγοντας ότι ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν ξεπερνούν πλέον διαρκώς τους 100.000 την ημέρα, με αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση να «πέφτει σε επίπεδα που δεν είναι αποδεκτά».
Πολλές βρετανικές και ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες σκοπεύουν να μειώσουν άμεσα τον αριθμό των επιβατών που ταξιδεύουν από το Heathrow. Ωστόσο, διαφαίνεται από έγκυρες πηγές ότι ένας υπερβολικός αριθμός θέσεων είχε ήδη πωληθεί και ως εκ τούτου οι αεροπορικές εταιρείες θα έπρεπε άμεσα να σταματήσουν την πώληση εισιτηρίων.
Το 2018, ο ημερήσιος αριθμός επιβατών που ταξίδευαν από και προς το Heathrow ήταν σχεδόν 220.000. Ωστόσο οι δραματικές μειώσεις σε ανθρώπινο δυναμικό λόγω απολύσεων και πρόωρων συντάξεων κατά την προηγούμενη περίοδο στην αεροπορική βιομηχανία ή ασθενειών λόγω Covid τις τελευταίες εβδομάδες, προκαλούν ένα χάος άνευ προηγουμένου στους ευρωπαϊκούς αιθέρες.
Φωτό: Vickie Flores/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ