Bulk carriers: Πού οφείλεται η πτώση των ναύλων

Bulk carriers: Πού οφείλεται η πτώση των ναύλων

660
Bulk carriers: Πού οφείλεται η πτώση των ναύλων

Πτωτικές παραμένουν οι τάσεις στους ναύλους των bulk carriers όπως καταδεικνύει η καθοδική πορεία του Baltic Dry Index (BDI).

Την Τρίτη 5 Ιουλίου ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου διαμορφώθηκε στις 2.098 μονάδες καθώς κατέγραψε πτώση 2,8%. Τα εν λόγω επίπεδα είναι τα χαμηλότερα που έχει διαμορφωθεί ο δείκτης από τις 13 Απριλίου.

Όσον αφορά τους επιμέρους δείκτες, εκείνος των Capesize πλοίων (BCI) σημείωσε πτώση 144 μονάδων (6,5%) και διαμορφώθηκε στις 2.084 μονάδες. Ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των Capesizes διαμορφώθηκαν στα $17.283.

Παράλληλα, ο επιμέρους δείκτης των Panamaxes (BPI) κατέγραψε πτώση 28 μονάδων (1,1%) φθάνοντας χαμηλό 19 εβδομάδων στις 2.441 πτώσεις. Ο μέσος όρος των ημερήσιων κερδών των Panamaxes διαμορφώθηκε στα $21.965.

Ο επιμέρους δείκτης των Supramaxes διαμορφώθηκε στα χαμηλότερα επίπεδά του τις τελευταίες 20 εβδομάδες, στις 2.265 μονάδες, αφότου κατέγραψε πτώση 17 μονάδων.

Σε πρόσφατη επικοινωνία των Ναυτικών Χρονικών με έμπειρα στελέχη της αγοράς των dry, υποστήριξαν ότι επί του παρόντος σημειώνεται μια πτώση του όγκου ξηρών φορτίων η οποία επηρεάζει σημαντικά τη ζήτηση για bulk carriers.

Φωτό: Barteczkadaniel/ Pixabay

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.