
«Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας».
Αυτό διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης την αντιπροσωπεία του Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείου Ελευσίνας (Σ.Ε.Ν.Ε.), με την οποία συναντήθηκε στα γραφεία του επιμελητηρίου και συζήτησαν για την έναρξη ενός κύκλου επιμόρφωσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, στη συνάντηση συζητήθηκαν με το σωματείο οι εξελίξεις αναφορικά με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, ενώ γνωστοποίησαν στον κ. Κορκίδη τη βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των μελών του σωματείου να στηρίξουν το σχέδιο εξυγίανσης.
Στη συνάντηση συζητήθηκε ακόμη η ανάγκη επικαιροποίησης του γνωσιακού πεδίου των εργαζόμενων στο ναυπηγείο και προτάθηκε η ενεργοποίηση, σε συνεργασία με το ΕΒΕΠ, ενός κύκλου επιμόρφωσης σε όλο το εύρος των επιμέρους ειδικών επαγγελμάτων, όπως τεχνίτες μετάλλου, αμμοβολιστές, μηχανουργοί, ηλεκτρολόγοι, μαραγκοί, μανουβραδόροι, πυροσβέστες, τεχνίτες σκαφών από συνθετικές ύλες και τεχνίτες «πράσινων τεχνολογιών».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του επιμελητηρίου υπογράμμισε τη σημασία της προσπάθειας για την επαναλειτουργία των ναυπηγείων, τονίζοντας το γεγονός ότι η συσσωρευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει το προσωπικό των ναυπηγείων αποτελεί εχέγγυο για τη δυναμική επαναφορά ενός τομέα μείζονος σημασίας για την εθνική οικονομία, αλλά και τη στήριξη της ισχυρότερης ναυτιλίας στον κόσμο. Παράλληλα υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς επιμόρφωσης, καθώς, η τεχνολογία σήμερα, όπως ανέφερε, ιδιαίτερα στον ναυπηγικό – ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα, κάνει άλματα με έμφαση στις «πράσινες τεχνολογίες», δεδομένης της τάσης ο παγκόσμιος στόλος να γίνει σταδιακά «πράσινος» και, άρα, φιλικότερος στο θαλάσσιο περιβάλλον.
Τέλος, ο κ. Κορκίδης διαβεβαίωσε ότι το επιμελητήριο, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ