
«Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας».
Αυτό διαβεβαίωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης την αντιπροσωπεία του Σωματείου Εργαζομένων Ναυπηγείου Ελευσίνας (Σ.Ε.Ν.Ε.), με την οποία συναντήθηκε στα γραφεία του επιμελητηρίου και συζήτησαν για την έναρξη ενός κύκλου επιμόρφωσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, στη συνάντηση συζητήθηκαν με το σωματείο οι εξελίξεις αναφορικά με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, ενώ γνωστοποίησαν στον κ. Κορκίδη τη βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των μελών του σωματείου να στηρίξουν το σχέδιο εξυγίανσης.
Στη συνάντηση συζητήθηκε ακόμη η ανάγκη επικαιροποίησης του γνωσιακού πεδίου των εργαζόμενων στο ναυπηγείο και προτάθηκε η ενεργοποίηση, σε συνεργασία με το ΕΒΕΠ, ενός κύκλου επιμόρφωσης σε όλο το εύρος των επιμέρους ειδικών επαγγελμάτων, όπως τεχνίτες μετάλλου, αμμοβολιστές, μηχανουργοί, ηλεκτρολόγοι, μαραγκοί, μανουβραδόροι, πυροσβέστες, τεχνίτες σκαφών από συνθετικές ύλες και τεχνίτες «πράσινων τεχνολογιών».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του επιμελητηρίου υπογράμμισε τη σημασία της προσπάθειας για την επαναλειτουργία των ναυπηγείων, τονίζοντας το γεγονός ότι η συσσωρευμένη τεχνογνωσία που διαθέτει το προσωπικό των ναυπηγείων αποτελεί εχέγγυο για τη δυναμική επαναφορά ενός τομέα μείζονος σημασίας για την εθνική οικονομία, αλλά και τη στήριξη της ισχυρότερης ναυτιλίας στον κόσμο. Παράλληλα υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς επιμόρφωσης, καθώς, η τεχνολογία σήμερα, όπως ανέφερε, ιδιαίτερα στον ναυπηγικό – ναυπηγοεπισκευαστικό τομέα, κάνει άλματα με έμφαση στις «πράσινες τεχνολογίες», δεδομένης της τάσης ο παγκόσμιος στόλος να γίνει σταδιακά «πράσινος» και, άρα, φιλικότερος στο θαλάσσιο περιβάλλον.
Τέλος, ο κ. Κορκίδης διαβεβαίωσε ότι το επιμελητήριο, όχι μόνο στηρίζει χωρίς καμία επιφύλαξη το νομοσχέδιο εξυγίανσης, αλλά θα σταθεί αρωγός, τόσο στη συνεργασία εργαζόμενων και επενδυτή να διασώσουν το ναυπηγείο Ελευσίνας, όσο και στη γενικότερη προσπάθεια αναγέννησης του ναυπηγικού τομέα της χώρας μας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μέτρο από την πλευρά των ΗΠΑ που θα αλλάξει τη νόρμα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα υπέρογκα τέλη…
Με το London International Shipping Week 2025 να βρίσκεται σε εξέλιξη, η VesselsValue προχώρησε σε μια ανάλυση για την κατανομή του «πράσινου» στόλου. Από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ