
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου του 2022 προέβη τη Δευτέρα 23 Μαΐου η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $29,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, ανέφερε τα εξής: «Παρά την πρόσφατη μικρή διόρθωση, τα επίπεδα των ναύλων στα συμβόλαια χρονοναύλωσης για feeder containerships παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ, γεγονός που οδήγησε την Euroseas σε κερδοφορία. Παράλληλα, οι εκτιμήσεις για παρατεταμένη διατήρηση των τωρινών επιπέδων της αγοράς ναυλώσεων μας επέτρεψαν να προβούμε στην εκ των προτέρων ναύλωση δύο εκ των εννιά πλοίων που απαρτίζουν το ναυπηγικό μας πρόγραμμα, σε επίπεδα ναύλων που θα μας επιτρέψουν να ανακτήσουμε τα κόστη κατασκευής τους εντός της τριετούς διάρκειας των συμβολαίων». […]
«Εκτιμούμε ότι η αγορά θα παραμείνει ισχυρή βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και παρακολουθούμε τις τωρινές τάσεις, οι οποίες, σε συνάρτηση με νέους κανονισμούς στις εκπομπές αερίων και αναμενόμενες αυξημένες παραδόσεις πλοίων, θα επηρεάσουν την αγορά». […]
«Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε ένας ισχυρός παίκτης στην αγορά των feeder containerships και να μεγαλώσουμε την εταιρεία. Τα επίπεδα charter coverage μας δίνουν εικόνα για τα έσοδά μας έως και το 2024. Ωστόσο, οι μετοχές της εταιρείας τελούν υπό διαπραγμάτευση σε επίπεδα που δεν αντανακλούν την αξία των αναμενόμενων εσόδων, πόσω μάλλον την καθαρή αξία των περιουσιακών στοιχείων της, και συνεπώς αποτελούν μία από τις πιο θελκτικές επενδυτικές ευκαιρίες για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο επέτρεψε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους $20 εκατ.».
Την ίδια ώρα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Euroseas, με φόντο την κερδοφορία της, στοχεύει στην επανεκκίνηση της διανομής μερισμάτων της εταιρείας στους μετόχους, η οποία είχε διακοπεί από το 2013 και έπειτα. Συνεπώς, αποφασίστηκε η διανομή μερισμάτων ύψους $0,5 ανά μετοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ