
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου του 2022 προέβη τη Δευτέρα 23 Μαΐου η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $29,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, ανέφερε τα εξής: «Παρά την πρόσφατη μικρή διόρθωση, τα επίπεδα των ναύλων στα συμβόλαια χρονοναύλωσης για feeder containerships παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ, γεγονός που οδήγησε την Euroseas σε κερδοφορία. Παράλληλα, οι εκτιμήσεις για παρατεταμένη διατήρηση των τωρινών επιπέδων της αγοράς ναυλώσεων μας επέτρεψαν να προβούμε στην εκ των προτέρων ναύλωση δύο εκ των εννιά πλοίων που απαρτίζουν το ναυπηγικό μας πρόγραμμα, σε επίπεδα ναύλων που θα μας επιτρέψουν να ανακτήσουμε τα κόστη κατασκευής τους εντός της τριετούς διάρκειας των συμβολαίων». […]
«Εκτιμούμε ότι η αγορά θα παραμείνει ισχυρή βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και παρακολουθούμε τις τωρινές τάσεις, οι οποίες, σε συνάρτηση με νέους κανονισμούς στις εκπομπές αερίων και αναμενόμενες αυξημένες παραδόσεις πλοίων, θα επηρεάσουν την αγορά». […]
«Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε ένας ισχυρός παίκτης στην αγορά των feeder containerships και να μεγαλώσουμε την εταιρεία. Τα επίπεδα charter coverage μας δίνουν εικόνα για τα έσοδά μας έως και το 2024. Ωστόσο, οι μετοχές της εταιρείας τελούν υπό διαπραγμάτευση σε επίπεδα που δεν αντανακλούν την αξία των αναμενόμενων εσόδων, πόσω μάλλον την καθαρή αξία των περιουσιακών στοιχείων της, και συνεπώς αποτελούν μία από τις πιο θελκτικές επενδυτικές ευκαιρίες για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο επέτρεψε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους $20 εκατ.».
Την ίδια ώρα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Euroseas, με φόντο την κερδοφορία της, στοχεύει στην επανεκκίνηση της διανομής μερισμάτων της εταιρείας στους μετόχους, η οποία είχε διακοπεί από το 2013 και έπειτα. Συνεπώς, αποφασίστηκε η διανομή μερισμάτων ύψους $0,5 ανά μετοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ