
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου του 2022 προέβη τη Δευτέρα 23 Μαΐου η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas, με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη $29,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2022.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, ανέφερε τα εξής: «Παρά την πρόσφατη μικρή διόρθωση, τα επίπεδα των ναύλων στα συμβόλαια χρονοναύλωσης για feeder containerships παραμένουν κοντά σε επίπεδα ρεκόρ, γεγονός που οδήγησε την Euroseas σε κερδοφορία. Παράλληλα, οι εκτιμήσεις για παρατεταμένη διατήρηση των τωρινών επιπέδων της αγοράς ναυλώσεων μας επέτρεψαν να προβούμε στην εκ των προτέρων ναύλωση δύο εκ των εννιά πλοίων που απαρτίζουν το ναυπηγικό μας πρόγραμμα, σε επίπεδα ναύλων που θα μας επιτρέψουν να ανακτήσουμε τα κόστη κατασκευής τους εντός της τριετούς διάρκειας των συμβολαίων». […]
«Εκτιμούμε ότι η αγορά θα παραμείνει ισχυρή βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα και παρακολουθούμε τις τωρινές τάσεις, οι οποίες, σε συνάρτηση με νέους κανονισμούς στις εκπομπές αερίων και αναμενόμενες αυξημένες παραδόσεις πλοίων, θα επηρεάσουν την αγορά». […]
«Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε ένας ισχυρός παίκτης στην αγορά των feeder containerships και να μεγαλώσουμε την εταιρεία. Τα επίπεδα charter coverage μας δίνουν εικόνα για τα έσοδά μας έως και το 2024. Ωστόσο, οι μετοχές της εταιρείας τελούν υπό διαπραγμάτευση σε επίπεδα που δεν αντανακλούν την αξία των αναμενόμενων εσόδων, πόσω μάλλον την καθαρή αξία των περιουσιακών στοιχείων της, και συνεπώς αποτελούν μία από τις πιο θελκτικές επενδυτικές ευκαιρίες για εμάς. Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο επέτρεψε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους $20 εκατ.».
Την ίδια ώρα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Euroseas, με φόντο την κερδοφορία της, στοχεύει στην επανεκκίνηση της διανομής μερισμάτων της εταιρείας στους μετόχους, η οποία είχε διακοπεί από το 2013 και έπειτα. Συνεπώς, αποφασίστηκε η διανομή μερισμάτων ύψους $0,5 ανά μετοχή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ