Υψηλό παραμένει το επενδυτικό ενδιαφέρον στη second-hand αγορά, με τα bulk carriers και τα δεξαμενόπλοια να διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη μηνιαία έκθεση της VesselsValue, εντός του Απριλίου οι αγοραπωλησίες bulk carriers επικεντρώθηκαν σε Panamaxes και Supramaxes ηλικίας κάτω των δέκα ετών, ενώ εκείνες των δεξαμενόπλοιων σε MR tankers ηλικίας πέντε έως είκοσι ετών.
Αντιθέτως, η δραστηριότητα στη second-hand αγορά των containerships και των gas carriers δεν ήταν εξίσου υψηλή. Η VesselsValue σημειώνει ότι, από τις λιγοστές συναλλαγές που αφορούσαν containerships, οι περισσότερες ήταν για πλοία μικρότερου μεγέθους και ηλικίας κοντά στα δέκα έτη. Αντίστοιχα, για τα LPGCs οι συναλλαγές εστιάστηκαν σε πλοία μικρού μεγέθους και ηλικίας 15-20 ετών.
Σε κάθε περίπτωση, μία από τις πρόσφατες τάσεις που ανησυχεί τόσο την αγορά των νεοναυπηγήσεων όσο και εκείνη των αγοραπωλησιών είναι η αύξηση των τιμών των πλοίων. Ενδεικτικά, εντός Απριλίου σημειώθηκε σημαντική αύξηση της αξίας των Capesizes όσον αφορά τα bulk carriers, με επίκεντρο αυτά της ηλικίας πέντε έως δέκα ετών, όπου η αύξηση ξεπέρασε το 10%.