
Ο ρόλος του φυσικού αερίου στην παγκόσμια οικονομία συνεχίζει να αναβαθμίζεται με την πάροδο των ετών, καθώς οι χώρες αναγνωρίζουν τα οφέλη που προσφέρει ως προς την άμεση μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους. Μία από τις χώρες αυτές είναι και η Ινδονησία.
Η Ινδονησία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αγορά φυσικού αερίου, καθώς συνιστά τη 13η χώρα παγκοσμίως σε αποθέματα φυσικού αερίου, την 8η χώρα παγκοσμίως βάσει της εξαγωγικής ικανότητας (δεδομένα 2021) και την 7η χώρα παγκοσμίως βάσει των εξαγωγών φυσικού αερίου (δεδομένα 2020).
Η Ινδονησία καταναλώνει σημαντικές ποσότητες φυσικού αερίου ετησίως, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων αξιοποιείται στην ηλεκτροπαραγωγή της. Όπως σημειώνει δημοσίευμα του AntaraNews, ως αναπτυσσόμενη χώρα, η Ινδονησία βασίζεται σε σημαντικό βαθμό στα ορυκτά καύσιμα, γεγονός που δεν αναμένεται να αλλάξει άμεσα.
Ωστόσο, μια εκτενέστερη αξιοποίηση του φυσικού αερίου μπορεί να προσφέρει άμεσα οφέλη από περιβαλλοντική άποψη και να αποτελέσει στήριγμα για την οικονομία βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα. Υπό αυτό το πρίσμα, η Ινδονησία θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή φυσικού αερίου.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ευνοούσε και τις εξαγωγές φυσικού αερίου, και δη LNG. Επί του παρόντος, η Ινδονησία εξάγει περίπου το ένα τρίτο της ετήσιας παραγωγής της σε φυσικό αέριο. Εφόσον η Ινδονησία αυξήσει την παραγωγή της, οι εξαγωγές της δεν αναμένεται να μειωθούν αλλά αντιθέτως ενδέχεται να αυξηθούν, ευνοώντας και την αγορά των LNG carriers με την αύξηση του μεταφερόμενου όγκου και κατ’ επέκταση των τονομιλίων. Άλλωστε, η ζήτηση για LNG θα συνεχίσει να αυξάνεται και η Ινδονησία προμηθεύει χώρες-κολοσσούς της αγοράς, όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ