
Ο ρόλος του φυσικού αερίου στην παγκόσμια οικονομία συνεχίζει να αναβαθμίζεται με την πάροδο των ετών, καθώς οι χώρες αναγνωρίζουν τα οφέλη που προσφέρει ως προς την άμεση μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους. Μία από τις χώρες αυτές είναι και η Ινδονησία.
Η Ινδονησία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αγορά φυσικού αερίου, καθώς συνιστά τη 13η χώρα παγκοσμίως σε αποθέματα φυσικού αερίου, την 8η χώρα παγκοσμίως βάσει της εξαγωγικής ικανότητας (δεδομένα 2021) και την 7η χώρα παγκοσμίως βάσει των εξαγωγών φυσικού αερίου (δεδομένα 2020).
Η Ινδονησία καταναλώνει σημαντικές ποσότητες φυσικού αερίου ετησίως, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων αξιοποιείται στην ηλεκτροπαραγωγή της. Όπως σημειώνει δημοσίευμα του AntaraNews, ως αναπτυσσόμενη χώρα, η Ινδονησία βασίζεται σε σημαντικό βαθμό στα ορυκτά καύσιμα, γεγονός που δεν αναμένεται να αλλάξει άμεσα.
Ωστόσο, μια εκτενέστερη αξιοποίηση του φυσικού αερίου μπορεί να προσφέρει άμεσα οφέλη από περιβαλλοντική άποψη και να αποτελέσει στήριγμα για την οικονομία βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα. Υπό αυτό το πρίσμα, η Ινδονησία θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή φυσικού αερίου.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ευνοούσε και τις εξαγωγές φυσικού αερίου, και δη LNG. Επί του παρόντος, η Ινδονησία εξάγει περίπου το ένα τρίτο της ετήσιας παραγωγής της σε φυσικό αέριο. Εφόσον η Ινδονησία αυξήσει την παραγωγή της, οι εξαγωγές της δεν αναμένεται να μειωθούν αλλά αντιθέτως ενδέχεται να αυξηθούν, ευνοώντας και την αγορά των LNG carriers με την αύξηση του μεταφερόμενου όγκου και κατ’ επέκταση των τονομιλίων. Άλλωστε, η ζήτηση για LNG θα συνεχίσει να αυξάνεται και η Ινδονησία προμηθεύει χώρες-κολοσσούς της αγοράς, όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ