
Ο ρόλος του φυσικού αερίου στην παγκόσμια οικονομία συνεχίζει να αναβαθμίζεται με την πάροδο των ετών, καθώς οι χώρες αναγνωρίζουν τα οφέλη που προσφέρει ως προς την άμεση μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους. Μία από τις χώρες αυτές είναι και η Ινδονησία.
Η Ινδονησία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αγορά φυσικού αερίου, καθώς συνιστά τη 13η χώρα παγκοσμίως σε αποθέματα φυσικού αερίου, την 8η χώρα παγκοσμίως βάσει της εξαγωγικής ικανότητας (δεδομένα 2021) και την 7η χώρα παγκοσμίως βάσει των εξαγωγών φυσικού αερίου (δεδομένα 2020).
Η Ινδονησία καταναλώνει σημαντικές ποσότητες φυσικού αερίου ετησίως, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων αξιοποιείται στην ηλεκτροπαραγωγή της. Όπως σημειώνει δημοσίευμα του AntaraNews, ως αναπτυσσόμενη χώρα, η Ινδονησία βασίζεται σε σημαντικό βαθμό στα ορυκτά καύσιμα, γεγονός που δεν αναμένεται να αλλάξει άμεσα.
Ωστόσο, μια εκτενέστερη αξιοποίηση του φυσικού αερίου μπορεί να προσφέρει άμεσα οφέλη από περιβαλλοντική άποψη και να αποτελέσει στήριγμα για την οικονομία βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα. Υπό αυτό το πρίσμα, η Ινδονησία θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή φυσικού αερίου.
Μια τέτοια εξέλιξη θα ευνοούσε και τις εξαγωγές φυσικού αερίου, και δη LNG. Επί του παρόντος, η Ινδονησία εξάγει περίπου το ένα τρίτο της ετήσιας παραγωγής της σε φυσικό αέριο. Εφόσον η Ινδονησία αυξήσει την παραγωγή της, οι εξαγωγές της δεν αναμένεται να μειωθούν αλλά αντιθέτως ενδέχεται να αυξηθούν, ευνοώντας και την αγορά των LNG carriers με την αύξηση του μεταφερόμενου όγκου και κατ’ επέκταση των τονομιλίων. Άλλωστε, η ζήτηση για LNG θα συνεχίσει να αυξάνεται και η Ινδονησία προμηθεύει χώρες-κολοσσούς της αγοράς, όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ