
Θετικές εξελίξεις διαφαίνονται στην ινδική χερσόνησο ως προς τις θαλάσσιες μεταφορές από και προς τη χώρα. Όλα τα σημαντικά διεθνή λιμάνια της Ινδίας έχουν καταγράψει εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης και διακίνησης φορτίων της τάξης του 6,94% κατά τη διάρκεια του FY2021-22, σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος (Y-o-Y). Η ανακοίνωση του Υπουργείου Λιμένων, Ναυτιλίας και Ενδοποτάμιων Μεταφορών αναφέρει επίσης ότι τα πέντε μεγάλα λιμάνια της χώρας κατέγραψαν την υψηλότερη άνοδο ως προς τη διακίνηση φορτίων στη σύγχρονη ιστορία τους.
Επιπλέον, η Αρχή Εσωτερικών Πλωτών Οδών της Ινδίας (IWAI), το κρατικό θεσμικό όργανο που είναι υπεύθυνο για τις πλωτές οδούς στην Ινδία, ανακοίνωσε ότι διακινήθηκαν 105 εκατ. τόνοι φορτίου μέσω των εθνικών πλωτών οδών, σημειώνοντας επίσης εντυπωσιακή αύξηση 25,61% σε ετήσια βάση.
Οι εξελίξεις αυτές συνάδουν με τους στόχους του Maritime India Vision, που ανακοίνωσε πριν από λίγους μήνες το Υπουργείο Λιμένων, Ναυτιλίας και Ενδοποτάμιων Μεταφορών (PSW). Η προσπάθεια που καταβλήθηκε για τον εκσυγχρονισμό, την αυτοματοποίηση καθώς και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών που αφορούν τις θαλάσσιες και τις ενδοποτάμιες μεταφορές οδήγησε σε θετικά αποτελέσματα, αφού τόσο το κόστος όσο και ο χρόνος διακίνησης φορτίων έχουν μειωθεί δραστικά.
Μιλώντας σε πρόσφατη ημερίδα, ο υπουργός Λιμένων, Ναυτιλίας και Ναυτιλίας της Ένωσης, Sarbananda Sonowal, τόνισε ότι το υπουργείο υλοποιεί σε όλη τη χώρα πολυεπίπεδες και σημαντικότατες δράσεις για την επίτευξη των κύριων στόχων του Maritime India Vision 2030. Η αναμόρφωση των λιμενικών υπηρεσιών, των ενδοποτάμιων μεταφορών και των κέντρων logistics και συνδυασμένων μεταφορών της χώρας έχει ως απώτερο σκοπό τη διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου της χώρας, που ήδη βρίσκεται σε υπερανάπτυξη.
Αρμόδιες υπηρεσίες στο Δελχί ανακοίνωσαν, μάλιστα, ότι η Ινδία έχει θέσει ως άμεσο στόχο των εξαγωγών της χώρας τα 500 δισ. δολάρια, για τη δημοσιονομική περίοδο 2022-2023. Αξιωματούχοι στο Δελχί υποστηρίζουν ότι η πανδημία του Covid-19 έχει «διδάξει» τη χώρα να «ξανασκέφτεται» τους τρόπους επικράτησής της στο παγκόσμιο εμπόριο. Τον Δεκέμβριο του 2021, οι εξαγωγές ανήλθαν σε 37,8 δισ. δολάρια ΗΠΑ, αριθμός-ρεκόρ για τα δεδομένα της χώρας, ενώ για το 2022 οι εξαγωγές αναμένεται να αγγίξουν τα 400 δισ. δολάρια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ