
Το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction (HJSC, πρώην Hanjin Heavy Industries & Construction) έλαβε πρόσφατα έγκριση από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για τον σχεδιασμό ενός containership διπλού καυσίμου χωρητικότητας 7.700 TEUs, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Τον Νοέμβριο του 2021, LR και HJSC υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας για την ανάπτυξη του νέου πλοίου, στο πλαίσιο του οποίου η HJSC θα ήταν υπεύθυνη για τον σχεδιασμό του containership, ενώ ο LR θα αναλάμβανε την αξιολόγηση και την έγκριση του σχεδιασμού. Το μήκους 272 μ. πλοίο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, ενώ θα συμμορφώνεται με τους πιο πρόσφατους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που έχει ορίσει ο ΙΜΟ.
Η HJSC δήλωσε ότι εστιάζει στον σχεδιασμό containerships χωρητικότητας 7.000 TEUs λόγω της αυξημένης ζήτησης για πλοία τέτοιου μεγέθους τον προηγούμενο χρόνο, ενώ παράλληλα η εταιρεία πραγματοποιεί έρευνα για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις σχετικές απαιτήσεις της αγοράς.
Παράλληλα, το ναυπηγείο προωθεί τη χρήση και άλλων εναλλακτικών καυσίμων, καθώς τον Οκτώβριο του 2021 έλαβε από τη γερμανική επενδυτική εταιρεία MPC Capital και τους συνεργάτες της μια παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων containerships, τα οποία θα μπορούν μελλοντικά να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, με την πραγματοποίηση σχετικών μετασκευών.
Φωτό: HJSC
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ