
Το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction (HJSC, πρώην Hanjin Heavy Industries & Construction) έλαβε πρόσφατα έγκριση από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για τον σχεδιασμό ενός containership διπλού καυσίμου χωρητικότητας 7.700 TEUs, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Τον Νοέμβριο του 2021, LR και HJSC υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας για την ανάπτυξη του νέου πλοίου, στο πλαίσιο του οποίου η HJSC θα ήταν υπεύθυνη για τον σχεδιασμό του containership, ενώ ο LR θα αναλάμβανε την αξιολόγηση και την έγκριση του σχεδιασμού. Το μήκους 272 μ. πλοίο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, ενώ θα συμμορφώνεται με τους πιο πρόσφατους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που έχει ορίσει ο ΙΜΟ.
Η HJSC δήλωσε ότι εστιάζει στον σχεδιασμό containerships χωρητικότητας 7.000 TEUs λόγω της αυξημένης ζήτησης για πλοία τέτοιου μεγέθους τον προηγούμενο χρόνο, ενώ παράλληλα η εταιρεία πραγματοποιεί έρευνα για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις σχετικές απαιτήσεις της αγοράς.
Παράλληλα, το ναυπηγείο προωθεί τη χρήση και άλλων εναλλακτικών καυσίμων, καθώς τον Οκτώβριο του 2021 έλαβε από τη γερμανική επενδυτική εταιρεία MPC Capital και τους συνεργάτες της μια παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων containerships, τα οποία θα μπορούν μελλοντικά να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, με την πραγματοποίηση σχετικών μετασκευών.
Φωτό: HJSC
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ