
Σε συνέχεια της με αριθμ. 567/2022 απόφασης του Δ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ), ανακοίνωσε ότι ακυρώνεται ο διαγωνισμός για την παραχώρηση υπηρεσιών λειτουργίας λιμένος και δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της μαρίνας Καλαμαριάς (Αρετσού).
«Με μεγάλη χαρά πήραμε στα χέρια μας την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που είναι πρωτοποριακή και δεν έχει υπάρξει για αντίστοιχη διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ», δήλωσε ο δήμαρχος Καλαμαριάς Γιάννης Δαρδαμανέλης, αναφορικά με την ακύρωση του διαγωνισμού παραχώρησης της μαρίνας της Καλαμαριάς.
Ο κ. Δαρδαμανέλης πρόσθεσε πως «με αυτή την απόφαση παγώνει ο διαγωνισμός, ακυρώνεται η όλη διαδικασία που έγινε μέχρι στιγμής και είναι μια μεγάλη ευκαιρία από μεριάς ΤΑΙΠΕΔ και Υπερταμείου να αναδιαμορφώσουν έναν διαγωνισμό, λαμβάνοντας υπόψη και τους όρους του δήμου».
Υπογράμμισε δε, ότι πλέον ανοίγει ο δρόμος για μια πιο ορθολογική, όπως τόνισε, απόφαση. «Είναι μια επένδυση που τη θέλουμε. Κανένας δεν επιθυμεί να παραμείνει στην κατάσταση που είναι σήμερα η μαρίνα της Αρετσούς. Θέλουμε να γίνει με τους όρους που έθεσε το δημοτικό συμβούλιο Καλαμαριάς, θέτοντας κόκκινες γραμμές τις οποίες υποστηρίξαμε», σημείωσε ο δήμαρχος Καλαμαριάς.
Υπενθυμίζεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ είχε προεπιλέξει τα εξής επενδυτικά σχήματα για την παραχώρηση της Αρετσού:
1. EMMA ALPHA HOLDING LTD
2. ΑΒΑΞ Α.Ε.
3. ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
4. ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΜΑΡΙΝΑ Α.Ε.
5. ΤΕΚΑΛ Α.Ε.
6. ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε.
Φωτό: ΤΑΙΠΕΔ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η τεχνολογία των ιστίων τύπου Rotor Sail βρίσκεται στο επίκεντρο μιας ιστορικής συμφωνίας μεταξύ της Norsepower και της Idemitsu Tanker Co., Ltd. Οι δύο…

Νέα πειρατική επίθεση, αυτή τη φορά στα ανοικτά της Ισημερινής Γουινέας αναφέρθηκε πριν από λίγο σε ένα LPG carrier. Σύμφωνα με δημοσιεύματα μάλιστα, τουλάχιστον…

Η νέα γενιά κινητήρων υψηλής πίεσης για καύσιμο LNG γίνεται πραγματικότητα, καθώς η ελβετική WinGD παρουσίασε τον X-DF-HP, τον πρώτο της dual-fuel κινητήρα LNG…

Η τεχνολογία των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων κάνει ακόμα ένα αποφασιστικό βήμα μπροστά, καθώς η Alfa Laval Korea υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης (MoU) με τη Hanwha…

Δίχως φρένο αναπτύσσεται ο στόλος του Ομίλου Grimaldi. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις 28 Νοεμβρίου έλαβε χώρα στη Σαγκάη η…

Συμφωνία συνήφθη μεταξύ των ευρωβουλευτών και των ευρωπαϊκών κρατών για να απαγορευθούν το φθινόπωρο του 2027 όλες οι εισαγωγές ρωσικού αερίου στην ΕΕ, ανακοινώθηκε…

Με την άφιξη της πλωτής μονάδας υγροποίησης Nguya FLNG και την εισαγωγή φυσικού αερίου στο νέο σύστημα υπεράκτιων υποδομών, η Eni ανακοίνωσε την έναρξη…

Τα κόστη ασφάλισης των θαλάσσιων μεταφορών στη Μαύρη Θάλασσα καταγράφουν ανοδικές τάσεις, στον απόηχο της επίθεσης ουκρανικών ναυτικών drones σε δύο δεξαμενόπλοια που κατευθύνονταν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ