
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD έλαβε μια παραγγελία για κινητήρες διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, οι οποίοι προορίζονται για τέσσερα containerships που είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε μελλοντικά να μπορούν να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Τα χωρητικότητας 14.000 TEUs νεότευκτα πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της σιγκαπουριανής εταιρείας Pacific International Lines (PIL) στο κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan και πρόκειται να εξοπλιστούν με τους τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες διπλού καυσίμου X92DF-2.0 της WinGD, οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν είτε με υγρό είτε με αέριο καύσιμο. Παράλληλα, οι κινητήρες θα είναι εξοπλισμένοι με την τεχνολογία μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου iCER (Intelligent Control by Exhaust Recycling), η οποία παρέχει τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου της καύσης, προσφέροντας μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 3% και της ολίσθησης μεθανίου έως και κατά 50% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και εξοικονόμηση καυσίμου έως και 5% σε λειτουργία ντίζελ.
Η κατασκευή της νέας αυτής σειράς πλοίων, των οποίων η παράδοση θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2024, συνάδει με την ευρύτερη φιλοδοξία της WinGD να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων κινητήρων οι οποίοι μπορούν να καταναλώνουν ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα στο 50% του συνολικού χαρτοφυλακίου παραγγελιών της εταιρείας έως το 2030.
Φωτό: www.wingd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ