
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD έλαβε μια παραγγελία για κινητήρες διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, οι οποίοι προορίζονται για τέσσερα containerships που είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε μελλοντικά να μπορούν να καταναλώνουν και αμμωνία ως καύσιμο.
Τα χωρητικότητας 14.000 TEUs νεότευκτα πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της σιγκαπουριανής εταιρείας Pacific International Lines (PIL) στο κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan και πρόκειται να εξοπλιστούν με τους τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες διπλού καυσίμου X92DF-2.0 της WinGD, οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν είτε με υγρό είτε με αέριο καύσιμο. Παράλληλα, οι κινητήρες θα είναι εξοπλισμένοι με την τεχνολογία μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου iCER (Intelligent Control by Exhaust Recycling), η οποία παρέχει τη δυνατότητα καλύτερου ελέγχου της καύσης, προσφέροντας μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 3% και της ολίσθησης μεθανίου έως και κατά 50% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και εξοικονόμηση καυσίμου έως και 5% σε λειτουργία ντίζελ.
Η κατασκευή της νέας αυτής σειράς πλοίων, των οποίων η παράδοση θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2024, συνάδει με την ευρύτερη φιλοδοξία της WinGD να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων κινητήρων οι οποίοι μπορούν να καταναλώνουν ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα στο 50% του συνολικού χαρτοφυλακίου παραγγελιών της εταιρείας έως το 2030.
Φωτό: www.wingd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ