
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν τα πλοία την ερχόμενη Τετάρτη 6 Απριλίου, καθώς η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) κατά τη σημερινή της συνεδρίαση, αποφάσισε τη συμμετοχή της στην κηρυχθείσα 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ για τη συγκεκριμένη ημέρα. Η απεργία αφορά όλες τις κατηγορίες πλοίων και είναι πανελλαδική.
«Όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας ανεξάρτητα από ειδικότητες και διαχωρισμούς, επιθυμούν και επιδιώκουν σταθερή απασχόληση με αξιοπρεπείς όρους εργασίας και αμοιβής σε ένα ποιοτικό, ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον. Αυτοί, εξάλλου, είναι και οι άξονες πάνω στους οποίους εγκρίθηκε από το πρόσφατο Γενικό μας Συμβούλιο ο Προγραμματισμός της δράσης μας για το 2022.» αναφέρεται στην ανακοίνωσή της η ΠΝΟ.
Το συνδικαλιστικό σωματείο των ναυτικών ζητεί την κατάργηση του νόμου για τις οργανικές συνθέσεις των επιβατηγών πλοίων και να επανακαθοριστεί ο αριθμός κάθε ειδικότητας, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των πλοίων ώστε να επιτυγχάνεται όπως τονίζεται η ασφάλεια των δρομολογίων, των επιβατών και του πληρώματος.
Επίσης ζητεί επανεξέταση των συνθέσεων των ταχυπλόων, με ρητή πρόβλεψη και καθιέρωση των διπλών πληρωμάτων, ώστε να τηρούνται πιστά τα όρια και οι ώρες απασχόλησης, τόσο σε ημερήσια όσο και σε εβδομαδιαία βάση, είναι κύρια υποχρέωση της Πολιτείας.
«Απαιτείται η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την άμεση αντιμετώπιση και καταπολέμηση της “μαύρης” ανασφάλιστης εργασίας με ταυτόχρονη καθιέρωση πάγιου συστήματος οικονομικής ενίσχυσης και προστασίας των ανέργων ναυτικών με άμεση αύξηση του προβλεπόμενου επιδόματος ανεργίας και εξασφάλισης δωρεάν περίθαλψης στους ίδιους και στις οικογένειες τους» υπογραμμίζει η ΠΝΟ.
Προστίθεται επίσης ότι η συνδικαλιστική ομοσπονδία των ναυτικών εμμένει στις θέσεις της για διατήρηση, αναβάθμιση του δημόσιου χαρακτήρα και της δωρεάν εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης με άμεση κάλυψη των ελλείψεων εκπαιδευτικού και λοιπού αναγκαίου προσωπικού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Παντελής Σαίτας/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ