Πέραν της εκτυλισσόμενης ανθρωπιστικής κρίσης στην Ανατολική Ευρώπη, οι κινήσεις της Μόσχας προκάλεσαν την άμεση αντίδραση διεθνών δυνάμεων, οι οποίες προέβησαν σε πληθώρα κυρώσεων έναντι της Ρωσίας. Σημαντικό μέρος αυτών αφορούν ρωσικά φυσικά αλλά και νομικά πρόσωπα, επηρεάζοντας σε σημαντικό βαθμό τη ρωσική οικονομία αλλά και όσους διαθέτουν επενδύσεις σε αυτήν.
Ειδικότερα, το ντόμινο που αναμένεται να προκαλέσει πονοκεφάλους στην ευρύτερη ναυτιλιακή βιομηχανία εκκίνησε με τη στοχοποίηση της ρωσικής Sovcomflot. Η Sovcomflot συμμετέχει σε πληθώρα ενεργειακών projects της Ρωσίας και διαθέτει εκτενές ναυπηγικό πρόγραμμα. Στα ενεργειακά projects της Ρωσίας εμπλέκεται σε σημαντικό βαθμό και η Ιαπωνία, η οποία, παρότι δεν έχει ανακοινώσει την αποχώρησή της από αυτά, την ίδια ώρα έχει επιβάλει πληθώρα κυρώσεων.
Παράλληλα, το εκτενές orderbook της Sovcomflot αλλά και λοιπών ρωσικών εταιρειών περιλαμβάνει πληθώρα LNG carriers και πλοίων κατανάλωσης LNG, στα οποία τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας διαθέτουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι προσπάθειες περί οικονομικού και χρηματοοικονομικού αποκλεισμού της Ρωσίας προκαλούν αβεβαιότητα αναφορικά με τις συμφωνίες ναυπήγησης, στις οποίες μάλιστα εμπλέκεται και το ευρωπαϊκό επιχειρείν. Πιο συγκεκριμένα, η γαλλική εταιρεία GTT ειδικεύεται στον εξοπλισμό πλοίων με δεξαμενές LNG και χαίρει διεθνούς αναγνώρισης από τη ναυτιλιακή κοινότητα, γεγονός που οδηγεί στην επιλογή της σε ναυπηγήσεις LNG carriers.