
Αεροσκάφος Boeing 737 της China Eastern Airlines που μετέφερε 132 άτομα συνετρίβη στην νοτιοδυτική Κίνα, σύμφωνα με την κινεζική Civil Aviation Administration of China (CAAC). Το αεροσκάφος μετέφερε 123 επιβάτες και διέθετε πλήρωμα εννιά ατομών. Σημειώνεται ότι η σωστική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη και πως επί του παρόντος ο αριθμός των θυμάτων είναι άγνωστος.
Το αεροσκάφος πραγματοποιούσε πτήση από το Κουνμίνγκ στην Γκουανγκτσού και συνετρίβη στην περιοχή του Γκουανγκσί, προκαλώντας πυρκαγιά στην ορεινή περιοχή.
«Το αεροσκάφος έγινε κομμάτια, αφού προσέκρουσε σε βουνοπλαγιά», δήλωσε κάτοικος της περιοχής.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο FlightRadar24, το αεροσκάφος, ηλικίας έξι ετών, έχασε σε διάστημα 3 λεπτών ύψος 26.000 ποδών (7.925 m) πριν εξαφανισθεί από τα ραντάρ στις 14.22 τοπική ώρα.
Τα αεροπορικά δυστυχήματα είναι σχετικά σπάνια την Κίνα, όπου οι αεροπορικές μεταφορές έχουν σημαντικά αναπτυχθεί κατά τις τελευταίες δεκαετίες και όπου τα μέτρα ασφαλείας είναι αυστηρά.
Το τελευταίο σοβαρό αεροπορικό δυστύχημα σημειώθηκε τον Αύγουστο 2010, όταν πτήση της Henan Airlines συνετρίβη στην βορειοανατολική Κίνα προκαλώντας τον θάνατο 40 ανθρώπων.
Ο βαρύτερος απολογισμός ανήκει στην συντριβή, το 1994, ενός Tupolev 154 της China Northwest Airlines λίγο μετά την απογείωση από την Σιάν στην βόρεια Κίνα, με συνέπεια τον θάνατο 160 επιβαινόντων.
Πολλοί κινέζοι επιβάτες χάθηκαν επίσης τον Μάρτιο 2014 κατά την αινιγματική εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines με προορισμό το Πεκίνο.
The first minutes after the Boeing 737 crash in southern China. Video published by eyewitnesses. pic.twitter.com/jWdgiq9iSH
— Ignorance, the root and stem of all evil (@ivan_8848) March 21, 2022
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ