
O ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK ενέκρινε επί της αρχής (AiP) το πρώτο στον κόσμο σύστημα καταλυτικής οξείδωσης μεθανίου, το οποίο αναπτύσσουν από κοινού οι Hitachi Zosen Corporation, Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) και Yanmar Power Technology Co. Ltd. (YPT) και προορίζεται για χρήση σε πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Το εν λόγω σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά από τις Hitachi Zosen και YPT στο πλαίσιο ενός έργου που υλοποιεί ο ιαπωνικός Οργανισμός Ανάπτυξης Νέων Ενεργειακών και Βιομηχανικών Τεχνολογιών (NEDO) με τη στήριξη του Green Innovation Fund, το οποίο αφορά την ανάπτυξη μιας λύσης για τη μείωση του φαινομένου της ολίσθησης του μεθανίου σε πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, μέσω της βελτίωσης των καταλυτών και των κινητήρων. Παράλληλα, η MOL, η οποία θα διαχειρίζεται το πλοίο στο οποίο θα δοκιμαστεί το εν λόγω σύστημα, και η Namura Shipbuilding Co. Ltd., η οποία θα αναλάβει τη ναυπήγηση του πλοίου αλλά και την προετοιμασία για την εγκατάσταση του συστήματος, αναπτύσσουν από κοινού τις προδιαγραφές του συστήματος, πραγματοποιώντας μεταξύ άλλων και μια εκτίμηση των σχετικών κινδύνων.
Ο ClassNK εξέδωσε τη σχετική έγκριση επί της αρχής αφού διεξήγαγε σχετική μελέτη ασφάλειας, σύμφωνα με τους κανονισμούς του που αφορούν πλοία κατανάλωσης καυσίμων χαμηλού σημείου ανάφλεξης αλλά και τον διεθνή κώδικα IGF. Ο νηογνώμονας θα συνεχίσει να υποστηρίζει τις προσπάθειες υιοθέτησης τεχνολογιών απανθρακοποίησης, αναπτύσσοντας πρότυπα και παρέχοντας υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου για καινοτόμες πρωτοβουλίες.
Φωτό: www.mol.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ