Νέο σύστημα για τη μείωση της ολίσθησης μεθανίου στα πλοία

Νέο σύστημα για τη μείωση της ολίσθησης μεθανίου στα πλοία

177
Νέο σύστημα για τη μείωση της ολίσθησης μεθανίου στα πλοία

O ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK ενέκρινε επί της αρχής (AiP) το πρώτο στον κόσμο σύστημα καταλυτικής οξείδωσης μεθανίου, το οποίο αναπτύσσουν από κοινού οι Hitachi Zosen Corporation, Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) και Yanmar Power Technology Co. Ltd. (YPT) και προορίζεται για χρήση σε πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.

Το εν λόγω σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά από τις Hitachi Zosen και YPT στο πλαίσιο ενός έργου που υλοποιεί ο ιαπωνικός Οργανισμός Ανάπτυξης Νέων Ενεργειακών και Βιομηχανικών Τεχνολογιών (NEDO) με τη στήριξη του Green Innovation Fund, το οποίο αφορά την ανάπτυξη μιας λύσης για τη μείωση του φαινομένου της ολίσθησης του μεθανίου σε πλοία που καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, μέσω της βελτίωσης των καταλυτών και των κινητήρων. Παράλληλα, η MOL, η οποία θα διαχειρίζεται το πλοίο στο οποίο θα δοκιμαστεί το εν λόγω σύστημα, και η Namura Shipbuilding Co. Ltd., η οποία θα αναλάβει τη ναυπήγηση του πλοίου αλλά και την προετοιμασία για την εγκατάσταση του συστήματος, αναπτύσσουν από κοινού τις προδιαγραφές του συστήματος, πραγματοποιώντας μεταξύ άλλων και μια εκτίμηση των σχετικών κινδύνων.

Ο ClassNK εξέδωσε τη σχετική έγκριση επί της αρχής αφού διεξήγαγε σχετική μελέτη ασφάλειας, σύμφωνα με τους κανονισμούς του που αφορούν πλοία κατανάλωσης καυσίμων χαμηλού σημείου ανάφλεξης αλλά και τον διεθνή κώδικα IGF. Ο νηογνώμονας θα συνεχίσει να υποστηρίζει τις προσπάθειες υιοθέτησης τεχνολογιών απανθρακοποίησης, αναπτύσσοντας πρότυπα και παρέχοντας υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου για καινοτόμες πρωτοβουλίες.

Φωτό: www.mol.co.jp

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.