
Ρεκόρ κερδοφορίας κατέγραψε η ΟΛΠ Α.Ε. το προηγούμενο έτος, όποτε και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 49,2 εκατ.ευρώ έναντι 36,9 εκατ.ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 12,3 εκατ. ευρώ (ποσοστό 33,3%). Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 36,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 39,4% σε σχέση με το 2020, όποτε και είχαν ανέλθει σε 26,4 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή, ανήλθε σε 0,63 ευρώ, αυξημένο κατά 57,5% σε σχέση με το 2020 (0,40 ευρώ).
Σύμφωνα με τον Οργανισμό, τα παραπάνω ποσά αποτελούν την υψηλότερη κερδοφορία στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ο Προβλήτας I στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων παρουσίασε αύξηση 13,9% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, το Car Terminal σημείωσε αύξηση 40,6% στη διακίνηση οχημάτων, ο τομέας της κρουαζιέρας πέτυχε σημαντική ανάκαμψη με συνολικό αριθμό 379 κρουαζιερόπλοια και ο αριθμός των δεξαμενιζόμενων πλοίων στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής, παρουσίασε αύξηση 16,5%.
Ο πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. Yu Zenggang, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 και δήλωσε: «Η συνεχής αύξηση του κύκλου των εργασιών του Οργανισμού παρά της δυσκολίες με τις οποίες όλοι βρεθήκαμε αντιμέτωποι το προηγούμενο διάστημα, εξαιτίας της πανδημίας, αποδεικνύει πως η ΟΛΠ Α.Ε. είναι μια εταιρεία με ανθεκτικότητα και ισχυρές βάσεις που υπεύθυνα συνεχίζει να εφαρμόζει και να υλοποιεί τη στρατηγική της για το λιμάνι του Πειραιά, το οποίο ήδη πια βρίσκεται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στα καλύτερα λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης. Η υλοποίηση του υποχρεωτικού επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε. συνεχίζεται σταθερά και με απόλυτη συνέπεια, η οποία, πέραν της ενδυνάμωσης της οικονομικής θέσης της εταιρείας, δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία. Με την ίδια αφοσίωση και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσουμε τη δυναμική πορεία βιώσιμης ανάπτυξης, παραμένοντας πιστοί στο όραμα ο Πειραιάς να είναι το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ευρώπη και ένα από τα πιο σημαντικά λιμάνια στον κόσμο, σε όρους περιβάλλοντος, ψηφιοποίησης, κοινωνίας και διακυβέρνησης».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ