
Ο IMO, κατά την Έκτακτη Σύνοδο του Συμβουλίου του, συμφώνησε με την πρόταση που υποβλήθηκε με πρωτοβουλία της Ελλάδας και άλλων Κρατών Μελών, καθώς και της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας, για την επείγουσα δημιουργία ενός θαλάσσιου διαδρόμου που θα επιτρέψει την ασφαλή απομάκρυνση ναυτικών και πλοίων από τις περιοχές υψηλού κινδύνου στη Μαύρη Θάλασσα και την Αζοφική Θάλασσα. Η σημαντική αυτή απόφαση, θέτει τη βάση, ώστε να γίνουν οι σχετικές ενέργειες προκειμένου να μη διακυβεύεται η ασφάλεια των πλοίων και όλων των υπηρετούντων σε αυτά.
Η Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή την εξελισσόμενη κρίση στην Ουκρανία και τις πολυσχιδείς επιπτώσεις της. Η κατάσταση έχει σοβαρό και πολυεπίπεδο αντίκτυπο και στη λειτουργία της διεθνούς ναυτιλίας, επιφέροντας οξύτατα προβλήματα για τους ανθρώπους της ναυτιλίας και τις παγκόσμιες εμπορικές ροές. Η ασφάλεια των ναυτικών και των πλοίων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την ΕΕΕ.
Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, κα. Μελίνα Τραυλού, δήλωσε σχετικά: «Εκφράζουμε καταρχάς την αλληλεγγύη μας στους ανθρώπους που δοκιμάζονται, είμαστε δίπλα τους. Η ναυτιλία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του διεθνούς εμπορίου, για την εξασφάλιση παροχής βασικών αγαθών, όπως αγροτικών προϊόντων, πρώτων υλών και ενέργειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε όλο τον κόσμο. Ως παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη, είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε τα μέγιστα, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο για τη διασφάλιση της προστασίας των πλοίων και όλων των εργαζομένων σε αυτά. Η δημιουργία ασφαλών θαλάσσιων διαύλων για την απομάκρυνση των πλοίων από την περιοχή είναι ένα από τα πρώτα επιβεβλημένα μέτρα που πρέπει να παρθούν. Σ’ αυτό το πλαίσιο είμαστε πλήρως συντεταγμένοι με την απόφαση της Έκτακτης Συνόδου του Συμβουλίου του IMO και στηρίζουμε πλήρως την άμεση εφαρμογή της».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ