
Υπέρτιτλος: Η ανακοίνωση της Shell μετά τον σάλο που ξέσπασε με την αγορά ρωσικού πετρελαίου σε χαμηλή τιμή
H Shell ζήτησε σήμερα συγγνώμη για το ρωσικό αργό που αγόρασε την περασμένη εβδομάδα και ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει πλήρως από την όποια ανάμειξή της σε ρωσικούς υδρογονάνθρακες λόγω της εισβολής της χώρας στην Ουκρανία.
«Έχουμε έντονη επίγνωση ότι η απόφασή μας την περασμένη εβδομάδα να αγοράσουμε φορτίο ρωσικού αργού πετρελαίου… δεν ήταν η σωστή και ζητούμε συγγνώμη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Shell Μπεν βαν Μπούερντεν.
Η εταιρία αγόρασε φορτίο ρωσικού αργού από την ελβετική Trafigura, είπαν traders την Παρασκευή. Η Shell ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα αποχωρήσει από όλες τις ρωσικές της δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της μονάδας υγροποιημένου φυσικού αεριού Sakhalin 2, στην οποία κατέχει ποσοστό 27,5% και η οποία ανήκει κατά 50% και τελεί υπό τη διαχείριση του ρωσικού ομίλου αερίου Gazprom.
Η Shell ακολούθησε το παράδειγμα άλλων εταιριών, όπως της BP που είπε ότι εγκαταλείπει το ποσοστό της 19,75% στον ρωσικό πετρελαϊκό κολοσσό Rosneft.
Ωστόσο ήταν μια από τις λίγες εταιρίες της Δύσης που συνέχισε να αγοράζει αργό από τη Ρωσία από τότε που η σύγκρουση στην Ουκρανία κλιμακώθηκε.
Ο βρετανικός ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει την εφοδιαστική του αλυσίδα για το αργό πετρέλαιο για να μεταφέρει όγκους από την πληγείσα με κυρώσεις χώρα «όσο το δυνατόν πιο γρήγορα» και να κλείσει τους σταθμούς εξυπηρέτησής της καθώς και τις δραστηριότητες καυσίμων αεροσκαφών και λιπαντικών στη Ρωσία.
Η εταιρία ανέφερε ότι η αλλαγή θα χρειαστεί εβδομάδες για να ολοκληρωθεί και θα οδηγήσει σε μειωμένη δυνατότητα επεξεργασίας σε κάποια από τα διυλιστήρια της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το πρωί της Τετάρτης 22 Οκτωβρίου εντός του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΙΑΔΝΗ», κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι των Χανίων, σημειώθηκε ένα απαράδεκτο περιστατικό βιαιοπραγίας.…

Η καινοτόμος τεχνολογία συμπιεστών MOPICO της Everllence ενισχύει το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου της Λιθουανίας, εισάγοντας μια νέα εποχή ηλεκτρικής συμπίεσης, χωρίς εκπομπές διοξειδίου…

Η τεχνολογική καινοτομία στη ρομποτική αυτοματοποίηση εισέρχεται δυναμικά στον ναυπηγικό κλάδο, καθώς η νοτιοκορεατική Rainbow Robotics ενώνει τις δυνάμεις της με τη Samsung Heavy…

Μια σημαντική ανακοίνωση έρχεται από τη Νότια Κορέα, όπου η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) παρουσίασε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000…

Ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία επέκτασης του υπό ναύλωση στόλου της σημείωσε πρόσφατα η QatarEnergy, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τη θαλάσσια μεταφορά του καταριανού…

Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ