
Υπέρτιτλος: Η ανακοίνωση της Shell μετά τον σάλο που ξέσπασε με την αγορά ρωσικού πετρελαίου σε χαμηλή τιμή
H Shell ζήτησε σήμερα συγγνώμη για το ρωσικό αργό που αγόρασε την περασμένη εβδομάδα και ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει πλήρως από την όποια ανάμειξή της σε ρωσικούς υδρογονάνθρακες λόγω της εισβολής της χώρας στην Ουκρανία.
«Έχουμε έντονη επίγνωση ότι η απόφασή μας την περασμένη εβδομάδα να αγοράσουμε φορτίο ρωσικού αργού πετρελαίου… δεν ήταν η σωστή και ζητούμε συγγνώμη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Shell Μπεν βαν Μπούερντεν.
Η εταιρία αγόρασε φορτίο ρωσικού αργού από την ελβετική Trafigura, είπαν traders την Παρασκευή. Η Shell ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα αποχωρήσει από όλες τις ρωσικές της δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της μονάδας υγροποιημένου φυσικού αεριού Sakhalin 2, στην οποία κατέχει ποσοστό 27,5% και η οποία ανήκει κατά 50% και τελεί υπό τη διαχείριση του ρωσικού ομίλου αερίου Gazprom.
Η Shell ακολούθησε το παράδειγμα άλλων εταιριών, όπως της BP που είπε ότι εγκαταλείπει το ποσοστό της 19,75% στον ρωσικό πετρελαϊκό κολοσσό Rosneft.
Ωστόσο ήταν μια από τις λίγες εταιρίες της Δύσης που συνέχισε να αγοράζει αργό από τη Ρωσία από τότε που η σύγκρουση στην Ουκρανία κλιμακώθηκε.
Ο βρετανικός ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει την εφοδιαστική του αλυσίδα για το αργό πετρέλαιο για να μεταφέρει όγκους από την πληγείσα με κυρώσεις χώρα «όσο το δυνατόν πιο γρήγορα» και να κλείσει τους σταθμούς εξυπηρέτησής της καθώς και τις δραστηριότητες καυσίμων αεροσκαφών και λιπαντικών στη Ρωσία.
Η εταιρία ανέφερε ότι η αλλαγή θα χρειαστεί εβδομάδες για να ολοκληρωθεί και θα οδηγήσει σε μειωμένη δυνατότητα επεξεργασίας σε κάποια από τα διυλιστήρια της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ