
Το θετικό momentum στην αγορά των dry συνεχίζεται, με τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες να αξιοποιούν για ακόμα μία φορά την ευκαιρία.
Συγκεκριμένα, η Diana Shipping Inc., εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία, ανακοίνωσε την Πέμπτη 3 Μαρτίου ότι, μέσω θυγατρικής της, συνήψε συμφωνία χρονοναύλωσης με την Cargill International S.A. για το Capesize πλοίο της «Santa Barbara». O ναύλος καθορίστηκε στα $29.500/ημέρα, αφαιρώντας commission 4,75% σε τρίτους για ελάχιστη περίοδο έως τις 10 Μαΐου 2023 και μέγιστη τις 10 Ιουλίου 2023. Δεδομένου ότι επί του παρόντος το «Santa Barbara» είναι ναυλωμένο έναντι $17.250/ημέρα, πρόκειται για αύξηση των ναύλων κατά 71%. Η συμφωνία με την Cargill θα ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση της Diana, τα έσοδα από τη ναύλωση του Capesize πλοίου θα ανέλθουν σε $12,24 εκατ.
Παράλληλα, μια άλλη ελληνικών συμφερόντων εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία, η EuroDry Ltd., εξασφάλισε ναύλο $25.750/ημέρα για το «Molyvos Luck», bulk carrier ναυπηγημένο το 2014. Η συμφωνία αφορά διάστημα 11-13 μηνών και εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Μάιο. Ο κ. Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της EuroDry, ανέφερε ότι με την εν λόγω συμφωνία τα αναμενόμενα έσοδα θα αγγίξουν τα $8,5 εκατ., ενώ η συμβολή της στα EBITDA θα υπερβεί τα $5,5 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ