MOL: Νέα παραγγελία και στο βάθος… το Βόρειο Πέρασμα

MOL: Νέα παραγγελία και στο βάθος… το Βόρειο Πέρασμα

266
MOL: Νέα παραγγελία και στο βάθος… το Βόρειο Πέρασμα

Τα projects της Ρωσίας με επίκεντρο το Βόρειο Πέρασμα και την ανάδειξή του σε σημαντική αρτηρία του θαλάσσιου εμπορίου συνεχίζουν να κεντρίζουν το ενδιαφέρον ιαπωνικών ναυτιλιακών εταιρειών.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική Mitsui O.S.K. Lines (MOL) ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στη μεταφορά εμπορεύματος για το ρωσικό project Arctic LNG 2. Η μεταφορά των εμπορευμάτων θα έχει ως αφετηρία τον Αρκτικό Κύκλο, και δη την Gydan Peninsula, και κύριο προορισμό την Ευρώπη μέσω του Βόρειου Περάσματος.

Ειδικότερα, η μεταφορά LNG θα γίνει με παγοθραυστικό δεξαμενόπλοιο μεταφορικής ικανότητας 54.800 κ.μ., το οποίο θα ναυπηγηθεί για λογαριασμό της MOL στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International Company Limited και αναμένεται να παραδοθεί το 2024. Το εν λόγω πλοίο είναι ήδη ναυλωμένο για αξιοποίηση στο project από την εταιρεία που έχει αναλάβει το Arctic LNG 2, της οποίας ο μεγαλύτερος μέτοχος είναι η εταιρεία ενέργειας PAO Novatek που εδρεύει στη Ρωσία.

Υπενθυμίζεται ότι η MOL από το 2018 έχει διαχειριστεί τρία LNGCs στο Βόρειο Πέρασμα για το ρωσικό Yamal LNG Project. Εκτός αυτού, τρία ακόμα παγοθραυστικά LNGCs για το Arctic LNG 2 Project αναμένεται να εκκινήσουν την παροχή υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών το 2023.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2023 συνιστά έτος αυξημένου ενδιαφέροντος αναφορικά με το Βόρειο Πέρασμα, καθώς η Μόσχα ευελπιστεί να καταστεί εφικτή η ναυσιπλοΐα σε αυτό όλο τον χρόνο. Την ίδια ώρα, στους λοιπούς στόχους περιλαμβάνεται η αύξηση του θαλάσσιου εμπορίου από το Βόρειο Πέρασμα στους 85 εκατ. τόνους ετησίως έως και το 2024.

Φωτό: www.mol.co.jp/en

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.