
Η γαλλική GTT έλαβε παραγγελία από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) προκειμένου να σχεδιάσει τις δεξαμενές καυσίμου έξι νεότευκτων containerships, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο LNG και ναυπηγούνται για λογαριασμό ευρωπαϊκής ναυτιλιακής εταιρείας, τα στοιχεία της οποίας δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί.
Τα χωρητικότητας 15.600 TEUs πλοία θα είναι εξοπλισμένα με δεξαμενές καυσίμου LNG, χωρητικότητας 12.700 κ.μ. εκάστη, οι οποίες θα διαθέτουν το σύστημα συγκράτησης φορτίου με τεχνολογία μεμβράνης Mark III Flex, που έχει αναπτύξει η GTT. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η GTT πρόκειται να παράσχει τις υπηρεσίες της αλλά και τεχνική βοήθεια στα αρχικά στάδια της λειτουργίας των πλοίων, κατά τον πρώτο τους ανεφοδιασμό με καύσιμο LNG καθώς και κατά την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει σχετική εκπαίδευση στα πληρώματα των πλοίων, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή G-Sim®, ενώ θα προσφέρει και την υπηρεσία αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών HEARS®.
Τέλος, η GTT θα εγκαταστήσει στα πλοία την πλατφόρμα «GTT Digital», μια έξυπνη λύση για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής τους απόδοσης, αλλά και την περαιτέρω μείωση των ενεργειακών τους απαιτήσεων και του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ