
Στο πλαίσιο ενημέρωσης της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας η εταιρεία Anglo-Eastern φιλοξένησε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ανακοίνωση σχετικά με τον αιφνίδιο θάνατο ναυτικού της. Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία τονίζει ότι τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχουν αρκετές εικασίες για την απώλεια του νεαρού ναυτικού, ο οποίος ήταν και απόφοιτος της ναυτικής ακαδημίας της εταιρείας, ωστόσο σύμφωνα με εμπειρογνώμονες προκλήθηκε από αυτοκτονία. Το τραγικό περιστατικό έλαβε χώρα στα ανοικτά του Γιβραλτάρ τον περασμένο Οκτώβριο.
Την ίδια ώρα η εταιρεία εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος. Η Anglo-Eastern στην ανακοίνωση υπογραμμίζει ότι από την πρώτη στιγμή συνεργάζεται με τη Βασιλική Αστυνομία του Γιβραλτάρ και η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη. Παρά το γεγονός ότι η διαχειρίστρια εταιρεία αιτήθηκε τα προσωπικά αντικείμενα, όπως το κινητό τηλέφωνο ή ο φορητός υπολογιστής, να επιστραφούν στην οικογένεια, αυτά κρατούνται από τις αστυνομικές αρχές στο πλαίσιο της έρευνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με γνωμάτευση ιατροδικαστή από το Ηνωμένο Βασίλειο που διορίστηκε από τις αρχές του Γιβραλτάρ δεν υπήρχε καμία ανάμειξη τρίτου στο θάνατο του ναυτικού – κάτι που επιβεβαιώθηκε περαιτέρω από την αστυνομική έρευνα.
Στην ανακοίνωση τονίζεται επίσης ότι οι υπόλοιποι αξιωματικοί και τα μέλη πληρώματος του πλοίου προέβησαν στις προβλεπόμενες ενέργειες προκειμένου να επαναφέρουν στη ζωή τον άτυχο ναυτικό. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι εργαζόμενοι στα γραφεία της εταιρείας οι οποίοι είχαν συχνή επικοινωνία με την οικογένεια ενώ επιχειρούσαν να επισπεύσουν αιτήματα της οικογένειας προς τις αστυνομικές αρχές του Γιβραλτάρ.
«Ο τραγικός θάνατος ενός νεαρού άνδρα αξίζει να αντιμετωπιστεί ως ιδιωτική υπόθεση, μεταξύ των συγγενών, της εταιρείας και των αρχών», καταλήγει η ανακοίνωση της Anglo-Eastern.
Η επικοινωνιακή προσέγγιση της εταιρείας είναι ενδιαφέρουσα καθώς σε συνθήκες κρίσης δεν αποσιωπεί το περιστατικό αλλά ενημερώνει και παίρνει θέση για το συγκεκριμένο συμβάν τονίζοντας τη στενή σχέση που έχει με τους δοκίμους και τους νέους ναυτικούς της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…

Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…

Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…

Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…

Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…

Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…

Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ