
Η εταιρεία MPC Capital, με έδρα το Αμβούργο, έδωσε, μαζί με συνεργάτες της, παραγγελία στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hanjin Heavy Industries and Construction Group (HHIC) για την κατασκευή τεσσάρων φιλικών προς το περιβάλλον containerships.
Τα χωρητικότητας 5.500 TEUs πλοία διαθέτουν οικολογικό σχεδιασμό, ο οποίος προσφέρει έως και 40% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τον υπάρχοντα στόλο. Επιπλέον, τα νεότευκτα πλοία θα μπορούν μελλοντικά να καταναλώνουν ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη με την πραγματοποίηση σχετικής μετασκευής, ενώ ο εξαιρετικά αποδοτικός σχεδιασμός τους θα εξασφαλίζει και τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των προτύπων EEDI-Phase 3 και NOx Tier III.
Ο Christian Rychly, διευθύνων σύμβουλος του ναυτιλιακού τμήματος της MPC Capital, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ζήτηση για νέα containerships, με βελτιωμένες προδιαγραφές, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και υψηλή περιβαλλοντική απόδοση, πρόκειται να αυξηθεί. Την ίδια στιγμή, το βιβλίο παραγγελιών πλοίων παρόμοιου μεγέθους είναι σε χαμηλά επίπεδα και το 80% των πλοίων του υπάρχοντος στόλου θεωρούνται μη οικολογικά».
Σύμφωνα με τον κ. Rychly, η θετική πορεία του κλάδου των containerships, σε συνδυασμό με την περιορισμένη παραγωγική δυνατότητα των ναυπηγείων, σημαίνει πως η παραγγελία των νέων αυτών πλοίων, των οποίων η παράδοση θα ξεκινήσει από το 2023, αποτελεί για την MPC Capital μια σημαντική ευκαιρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ