
Σε ενίσχυση του στόλου υγραεριοφόρων της με την παραλαβή νεότευκτου LNG carrier προχώρησε η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρεία TEN, με επικεφαλής τον Νικόλα Τσάκο.
Το εν λόγω πλοίο ονομάζεται Tenergy, διαθέτει μεταφορική ικανότητα 174.000 κ.μ. και θα φέρει την ελληνική σημαία. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με μηχανή κατανάλωσης διπλού καυσίμου X-DF και ναυπηγήθηκε στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries.
Σημειώνεται, ότι η TEN διαθέτει μακρά εμπειρία στην ιδιοκτησία και διαχείριση πλοίων μεταφοράς υγρών φορτίων. Βάσει ανακοίνωσής της στα μέσα Δεκεμβρίου 2021, ο στόλος της ανέρχεται σε 71 πλοία συνολικής χωρητικότητας 8 εκατ. dwt.
Τέλος, τη διαχείριση του πλοίου θα αναλάβει η Bernhard Schulte Shipmanagement (Hellas), σύμφωνα με ανακοίνωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Φωτό: Bernhard Schulte Shipmanagement (Hellas)/ Linkedin
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ