
Το μεγαλύτερο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης πολλαπλών ναυδέτων της Ελλάδας (Multi Buoy Mooring), τόσο από πλευράς μεγέθους πλοίων όσο και βάθους, ξεκίνησε τη λειτουργία του στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, στο διυλιστήριο της Motor Oil. Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, διευρυμένης αποδοτικότητας που προσδίδει μεγαλύτερη ευελιξία στο διυλιστήριο και μπορεί να εξυπηρετήσει πετρελαιοφόρα χωρητικότητας άνω των 300,000 DWT (Suezmax).
Το νέο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης της Motor Oil αποτελεί ορόσημο στις ειδικές λιμενικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αναπτύσσει την οικονομική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή. Ταυτόχρονα, διασφαλίζει τη μέγιστη ασφάλεια, μέσω παθητικών και ενεργητικών συστημάτων, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί το αποτύπωμα στο περιβάλλον.
Η ασφάλεια με σύγχρονα και εξελιγμένα συστήματα επιτυγχάνεται μέσω εξοπλισμού με τα αρτιότερα συστήματα παρακολούθησης στα επτά πλωτά ναύδετα, τα οποία χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση του πλοίου. Με αυτές τις δυνατότητες παρέχονται ασύρματα και σε πραγματικό χρόνο, από την ξηρά, συνεχής παρακολούθηση ελέγχου των δυνάμεων που ασκούνται σε κάθε κάβο του σκάφους και δυνατότητα απελευθέρωσης του σκάφους με τηλεχειρισμό. Επιπροσθέτως, τα σύγχρονα αυτά συστήματα διαθέτουν φωτοβολταϊκά πάνελς, κεραία ασύρματης επικοινωνίας, φάρο, ανακλαστήρα ραντάρ για τη ναυσιπλοΐα και διαρκή παρακολούθηση μετεωρολογικών δεδομένων.
Η διασφάλιση της περιβαλλοντικής αναβάθμισης είναι ένα ακόμα επίτευγμα της επένδυσης. Η εκφόρτωση του αργού πετρελαίου από το σκάφος γίνεται μέσω δύο ειδικών εύκαμπτων σωλήνων, διπλού τοιχώματος, και μέσω δύο υποθαλάσσιων αγωγών οδηγούνται σε χερσαίο βανοστάσιο και στις δεξαμενές του διυλιστηρίου. Οι δύο αγωγοί 32 ιντσών βρίσκονται σε βάθος 3 μέτρων κάτω από τον πυθμένα και είναι προστατευμένοι με εξωτερικό κάλυμμα και τσιμεντοστρώματα, ενώ η φυσική επιφάνεια του πυθμένα έχει αποκατασταθεί στην αρχική της μορφή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ