
Τα αυστηρά πρωτόκολλα για την εξάλειψη της Covid-19, που περιλαμβάνουν υποχρεωτικά αρνητικά αποτελέσματα PCR, εξακολουθούν να προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις στις αλλαγές πληρωμάτων εμπορικών πλοίων, ειδικά στο ινδικό λιμάνι Τσενάι.
Οι εκπρόσωποι της ινδικής ναυτιλιακής βιομηχανίας επιμένουν ότι οι διαδικασίες για εξέταση με PCR και η υποχρεωτική καραντίνα επιβάλλονται μόνο όταν ένας ναυτικός διαγνωστεί θετικός σε οποιαδήποτε ιατρική εξέταση ή εμφανίσει συμπτώματα. Ωστόσο, οι αξιωματούχοι του Chennai Port Trust (CPT) απαντούν για το συγκεκριμένο ζήτημα, που έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στον εθνικό Τύπο, ότι ακολουθούν την τυπική διαδικασία που ορίζει για όλες τις επαρχίες της χώρας το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας και εφαρμόζουν αυστηρά τις προβλεπόμενες κρατικές νομοθεσίες, όλο το εικοσιτετράωρο.
Οι βασικοί κόμβοι αλλαγής πληρώματος στην Ινδία είναι το Τσενάι και η Βομβάη, αλλά η πλειονότητα των Ινδών μηχανικών προέρχεται από το Τσενάι. Τις τελευταίες εβδομάδες, το 20-25% των Ινδών ναυτικών που επιδιώκουν να ναυτολογηθούν βρίσκονται θετικοί, μετά από εξετάσεις PCR, επηρεάζοντας αρνητικά τις αλλαγές πληρωμάτων. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, οι τοπικές αρχές κρίνουν ότι θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων, με αποτέλεσμα οι ναυτικοί που εργάζονται ήδη σε πλοία να πρέπει να συνεχίσουν τη ναυτολόγησή τους, πέρα από την αρχική σύμβασή τους.
Η δυσκολία στις αλλαγές πληρωμάτων προκαλεί όχι μόνο συμφόρηση στους λιμένες, αλλά και αναταράξεις στην ομαλή λειτουργία της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας της Ινδίας, αφού παρατηρούνται απρόσμενες και ξαφνικές καθυστερήσεις στην αναχώρηση των πλοίων. Οι ανατροπές αφορούν και όσες εταιρείες ναυτολογούν ινδικά πληρώματα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ