
Τα αυστηρά πρωτόκολλα για την εξάλειψη της Covid-19, που περιλαμβάνουν υποχρεωτικά αρνητικά αποτελέσματα PCR, εξακολουθούν να προκαλούν μεγάλες καθυστερήσεις στις αλλαγές πληρωμάτων εμπορικών πλοίων, ειδικά στο ινδικό λιμάνι Τσενάι.
Οι εκπρόσωποι της ινδικής ναυτιλιακής βιομηχανίας επιμένουν ότι οι διαδικασίες για εξέταση με PCR και η υποχρεωτική καραντίνα επιβάλλονται μόνο όταν ένας ναυτικός διαγνωστεί θετικός σε οποιαδήποτε ιατρική εξέταση ή εμφανίσει συμπτώματα. Ωστόσο, οι αξιωματούχοι του Chennai Port Trust (CPT) απαντούν για το συγκεκριμένο ζήτημα, που έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στον εθνικό Τύπο, ότι ακολουθούν την τυπική διαδικασία που ορίζει για όλες τις επαρχίες της χώρας το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας και εφαρμόζουν αυστηρά τις προβλεπόμενες κρατικές νομοθεσίες, όλο το εικοσιτετράωρο.
Οι βασικοί κόμβοι αλλαγής πληρώματος στην Ινδία είναι το Τσενάι και η Βομβάη, αλλά η πλειονότητα των Ινδών μηχανικών προέρχεται από το Τσενάι. Τις τελευταίες εβδομάδες, το 20-25% των Ινδών ναυτικών που επιδιώκουν να ναυτολογηθούν βρίσκονται θετικοί, μετά από εξετάσεις PCR, επηρεάζοντας αρνητικά τις αλλαγές πληρωμάτων. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, οι τοπικές αρχές κρίνουν ότι θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων, με αποτέλεσμα οι ναυτικοί που εργάζονται ήδη σε πλοία να πρέπει να συνεχίσουν τη ναυτολόγησή τους, πέρα από την αρχική σύμβασή τους.
Η δυσκολία στις αλλαγές πληρωμάτων προκαλεί όχι μόνο συμφόρηση στους λιμένες, αλλά και αναταράξεις στην ομαλή λειτουργία της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας της Ινδίας, αφού παρατηρούνται απρόσμενες και ξαφνικές καθυστερήσεις στην αναχώρηση των πλοίων. Οι ανατροπές αφορούν και όσες εταιρείες ναυτολογούν ινδικά πληρώματα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ