Ανάμεικτα συναισθήματα για νοτιοκορεατικό ναυπηγείο

Ανάμεικτα συναισθήματα για νοτιοκορεατικό ναυπηγείο

175
Ανάμεικτα συναισθήματα για νοτιοκορεατικό ναυπηγείο

Παρά την αύξηση των μεικτών εσόδων το 2021 για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές απώλειες το τέταρτο τρίμηνο του έτους, της τάξης των 86,4 δισ. KRW, σε αντίθεση με τις αρχικές προβλέψεις για λειτουργικά έσοδα 23,9 δισ. KRW. Οι μεγάλες απώλειες οφείλονται σε κάλυψη υποχρεώσεων της εταιρείας ύψους 100 δισ. KRW για δικαστικές αποφάσεις υπέρ των εργαζομένων της, που ζήτησαν να συμπεριληφθούν τα περιοδικά μπόνους στους μηνιαίους μισθούς τους.

Εντούτοις, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας αναμένεται να είναι ισχυρά για το 2022. Οι παραγγελίες το ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου σημείωσαν αύξηση 130,1% σε σχέση με το 2020 και υπερκάλυψαν τον στόχο. Το 2022 αναμένεται αύξηση των παραγγελιών σε δεξαμενόπλοια και μικρότερα πλοία feeder, των οποίων η ζήτηση είχε αντικατασταθεί τα προηγούμενα χρόνια από παραγγελίες για μεγάλα πλοία, λόγω και της αύξησης των ναύλων και της ανάπτυξης οικονομιών χωρών της Ανατολής. Η αύξηση της ζήτησης για δεξαμενόπλοια θα παρατηρηθεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους, εκτιμούν αναλυτές.

Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι η μετοχή των ναυπηγείων Hyundai Mipo Dockyard θα καταγράψει αύξηση, λόγω της εκτιμώμενης αύξησης των παραγγελιών για δεξαμενόπλοια και της ταχύτερης ναυπήγησης πλοίων σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, γεγονός που προσελκύει περισσότερες παραγγελίες.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.