
Οι εξαγωγές φυσικού αερίου από τη ρωσική Gazprom σε χώρες εκτός Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (ΚΑΚ), δηλαδή πέραν των χωρών, που άλλοτε ήταν Δημοκρατίες της Σ.Ένωσης, θα είναι το 2021 οι τέταρτες μεγαλύτερες στην ιστορία της εταιρείας. Αυτό ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου Αλεξέι Μίλλερ σε τηλεδιάσκεψη ενόψει της Πρωτοχρονιάς, σημειώνοντας ιδιαίτερα ότι η μεγαλύτερη προσαύξηση προμηθειών σημειώθηκε στους μεγαλύτερους καταναλωτές φυσικού αερίου της Gazprom. Ιδιαίτερα η Ελλάδα, ανέφερε, βάσει των αποτελεσμάτων του 2021, θα κάνει τις μέγιστες στην ιστορία αγορές ρωσικού φυσικού αερίου,” μεταδίδει το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.
Όπως έγινε γνωστό, η Gazprom υπολογίζει ότι με την ολοκλήρωση του 2021 θα έχει εξάγει 183 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα αερίου στην Ευρώπη.
«Εκπληρώνουμε πλήρως, αξιόπιστα και πάντοτε έγκαιρα τις συμβατικές μας υποχρεώσεις. Προφανώς, φέτος θα έχουμε το τέταρτο αποτέλεσμα όσον αφορά τις προμήθειες φυσικού αερίου στο “άπω εξωτερικό”. Και το πιο σημαντικό, θα τονίσω για άλλη μια φορά, σε μια τόσο δύσκολη χρονιά, με τόσο έντονες χειμερινές και καλοκαιρινές κορυφώσεις, εκπληρώσαμε κατά 100% και συνεχίζουμε να εκπληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας έναντι των ευρωπαϊκών εταιρειών», υπογράμμισε ο Μίλλερ.
«Αυτό υποδηλώνει ότι οι κύριοι πελάτες μας, οι κύριοι εταίροι μας προσανατολίζονται στην αγορά ρωσικού φυσικού αερίου. Κατανοούν ότι η εταιρική μας σχέση έχει και θα έχει μακροπρόθεσμο χαρακτήρα», δήλωσε ο επικεφαλής της Gazprom.
Από τον Νοέμβριο οι εξαγωγές φυσικού αερίου της Gazprom στην Κίνα, μέσω του αγωγού «Ισχύς της Σιβηρίας», υπερβαίνουν τις ημερήσιες συμβατικές υποχρεώσεις προς τους Κινέζους εταίρους κατά περισσότερο από το ένα τρίτο, είπε ο Μίλλερ. «Το ίδιο το γεγονός της αύξησης της ζήτησης είναι ένα πράγμα, αναμφίβολα ευχάριστο για εμάς. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ήδη την τρέχουσα περίοδο διασφαλίζουμε εξαγωγές ανώτερες των συμβάσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Αύξηση 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι μείωσης 0,1%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ