
«Δίνουμε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που διαιωνιζόταν σχετικά με το Ναυάγιο της Ζακύνθου», δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου του Υπουργείου Τουρισμού.
Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, το Ναυάγιο της Ζακύνθου είναι ο δεύτερος πιο φωτογραφημένος προορισμός στην Ελλάδα, όμως η παραλία του παραμένει κλειστή και δεν μπορούν οι Ζακυνθινοί να εκμεταλλευτούν ένα τόσο σημαντικό αξιοθέατο του νησιού τους, ενώ συμπλήρωσε ότι χρέος της οργανωμένης Πολιτείας είναι να νομοθετήσει, ώστε να διασφαλιστεί η πρόσβαση στην περιοχή του ναυαγίου με γνώμονα την ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών και να γίνει το Ναυάγιο βιώσιμο τουριστικό προϊόν και μάλιστα πολύ υψηλής ποιότητας.
Η σχετική νομοθετική ρύθμιση προβλέπει τη σύσταση πενταμελούς Επιτροπής, με ένα μέλος από το Υπουργείο Τουρισμού, ένα από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ένα από το Δήμο Ζακύνθου, ένα από τους υφιστάμενους τοπικούς συλλόγους ξενοδόχων, ένα από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Ζακύνθου και την Κτηματική Εταιρεία με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
«Η Επιτροπή αυτή θα διενεργήσει πάσης φύσης μελέτες και έργα αποκλειστικά για το Ναυάγιο, έτσι ώστε να υποστυλωθεί, να περιφρουρηθεί, να μπει πρώτα από όλα σε ένα τέτοιο πλαίσιο ασφάλειας ώστε οι τουρίστες, οι επισκέπτες και οι ντόπιοι να μπορούν να το επισκέπτονται», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, τονίζοντας ότι η Επιτροπή θα ξεπεράσει τη γραφειοκρατία και θα λειτουργεί ως αναθέτουσα αρχή για κάθε έργο, λαμβάνοντας ταυτόχρονα κάθε αναγκαία πρόνοια για την τήρηση της νομιμότητας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Πηγή: Υπουργείο Τουρισμού
Φωτο: Katarzyna Tyl/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ