
«Δίνουμε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που διαιωνιζόταν σχετικά με το Ναυάγιο της Ζακύνθου», δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου του Υπουργείου Τουρισμού.
Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, το Ναυάγιο της Ζακύνθου είναι ο δεύτερος πιο φωτογραφημένος προορισμός στην Ελλάδα, όμως η παραλία του παραμένει κλειστή και δεν μπορούν οι Ζακυνθινοί να εκμεταλλευτούν ένα τόσο σημαντικό αξιοθέατο του νησιού τους, ενώ συμπλήρωσε ότι χρέος της οργανωμένης Πολιτείας είναι να νομοθετήσει, ώστε να διασφαλιστεί η πρόσβαση στην περιοχή του ναυαγίου με γνώμονα την ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών και να γίνει το Ναυάγιο βιώσιμο τουριστικό προϊόν και μάλιστα πολύ υψηλής ποιότητας.
Η σχετική νομοθετική ρύθμιση προβλέπει τη σύσταση πενταμελούς Επιτροπής, με ένα μέλος από το Υπουργείο Τουρισμού, ένα από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ένα από το Δήμο Ζακύνθου, ένα από τους υφιστάμενους τοπικούς συλλόγους ξενοδόχων, ένα από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Ζακύνθου και την Κτηματική Εταιρεία με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
«Η Επιτροπή αυτή θα διενεργήσει πάσης φύσης μελέτες και έργα αποκλειστικά για το Ναυάγιο, έτσι ώστε να υποστυλωθεί, να περιφρουρηθεί, να μπει πρώτα από όλα σε ένα τέτοιο πλαίσιο ασφάλειας ώστε οι τουρίστες, οι επισκέπτες και οι ντόπιοι να μπορούν να το επισκέπτονται», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, τονίζοντας ότι η Επιτροπή θα ξεπεράσει τη γραφειοκρατία και θα λειτουργεί ως αναθέτουσα αρχή για κάθε έργο, λαμβάνοντας ταυτόχρονα κάθε αναγκαία πρόνοια για την τήρηση της νομιμότητας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Πηγή: Υπουργείο Τουρισμού
Φωτο: Katarzyna Tyl/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ