
«Δίνουμε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που διαιωνιζόταν σχετικά με το Ναυάγιο της Ζακύνθου», δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου του Υπουργείου Τουρισμού.
Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, το Ναυάγιο της Ζακύνθου είναι ο δεύτερος πιο φωτογραφημένος προορισμός στην Ελλάδα, όμως η παραλία του παραμένει κλειστή και δεν μπορούν οι Ζακυνθινοί να εκμεταλλευτούν ένα τόσο σημαντικό αξιοθέατο του νησιού τους, ενώ συμπλήρωσε ότι χρέος της οργανωμένης Πολιτείας είναι να νομοθετήσει, ώστε να διασφαλιστεί η πρόσβαση στην περιοχή του ναυαγίου με γνώμονα την ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών και να γίνει το Ναυάγιο βιώσιμο τουριστικό προϊόν και μάλιστα πολύ υψηλής ποιότητας.
Η σχετική νομοθετική ρύθμιση προβλέπει τη σύσταση πενταμελούς Επιτροπής, με ένα μέλος από το Υπουργείο Τουρισμού, ένα από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ένα από το Δήμο Ζακύνθου, ένα από τους υφιστάμενους τοπικούς συλλόγους ξενοδόχων, ένα από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Ζακύνθου και την Κτηματική Εταιρεία με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
«Η Επιτροπή αυτή θα διενεργήσει πάσης φύσης μελέτες και έργα αποκλειστικά για το Ναυάγιο, έτσι ώστε να υποστυλωθεί, να περιφρουρηθεί, να μπει πρώτα από όλα σε ένα τέτοιο πλαίσιο ασφάλειας ώστε οι τουρίστες, οι επισκέπτες και οι ντόπιοι να μπορούν να το επισκέπτονται», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, τονίζοντας ότι η Επιτροπή θα ξεπεράσει τη γραφειοκρατία και θα λειτουργεί ως αναθέτουσα αρχή για κάθε έργο, λαμβάνοντας ταυτόχρονα κάθε αναγκαία πρόνοια για την τήρηση της νομιμότητας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Πηγή: Υπουργείο Τουρισμού
Φωτο: Katarzyna Tyl/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ