
Η εταιρεία NYK Line πρόσφατα ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα πρόγραμμα έρευνας και ανάπτυξης μιας νέας γενιάς πλοίων που θα χρησιμοποιούν απομακρυσμένα συστήματα ελέγχου μηχανής. Στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μείωση του αριθμού των ναυτικών εξαιτίας της συνταξιοδότησης πολλών εξ αυτών, με ταυτόχρονο χαμηλό ενδιαφέρον των νέων να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα μακριά από τους οικείους τους και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό οδηγεί σταδιακά σε έλλειψη εξειδικευμένου ανθρωπίνου δυναμικού που χειρίζεται τις μηχανές πάνω στα πλοία με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η ασφαλής και αποδοτική λειτουργία τους.
Στο πλαίσιο αυτό, η συμμετοχή σε αυτό το πρόγραμμα είναι σημαντική ώστε να αναπτυχθεί μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί αισθητήρες και προσομοιωτές ως κύριο εργαλείο για απομακρυσμένο έλεγχο των συστημάτων μηχανής των πλοίων, σημειώνει η NYK Line. Τα συστήματα αυτά θα συνδράμουν στην απομακρυσμένη εκτίμηση της αιτίας της αστοχίας στη λειτουργία των μηχανών και θα βοηθούν τη λήψη σημαντικών αποφάσεων με ταχύτητα και με όλα τα διαθέσιμα δεδομένα για την επαναφορά της λειτουργίας τους. Η άκρως καινοτόμα πρωτοβουλία για τον κλάδο της ναυτιλίας στοχεύει στο να καταστεί εφικτός ο απομακρυσμένος έλεγχος των πλοίων, διαφυλάσσοντας παράλληλα την ασφάλεια στη ναυσιπλοΐα ακόμα και με μειωμένο προσωπικό στα πλοία.
Εκτός από την NYK Line, στο πρόγραμμα συμμετέχουν και ναυπηγεία, κατασκευαστές ναυτικού εξοπλισμού, νηογνώμονες, και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες για την επιτάχυνση της προόδου του έργου και τη διεξαγωγή δοκιμών σε πραγματικό χρόνο και συνθήκες για να ελεγχθεί σε βάθος η δυναμική των αυτοματοποιημένων απομακρυσμένων λειτουργιών.
Φωτό: Αρχείου / Andrew Becks- Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ