Πτώση για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά

Πτώση για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά

156
Πτώση για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά

Toν μηνιαίο απολογισμό για τον Νοέμβριο σε ό,τι αφορά τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους υπό διαχείριση τερματικούς της δημοσίευση η COSCO Shipping Ports Limited (CSPL). Συγκεκριμένα, ο κινεζικός κολοσσός κατέγραψε αύξηση 4,1% στη συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021, έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2020.

Όσον αφορά τους υπό διαχείριση τερματικούς εκτός κινεζικών συνόρων, η διακίνηση αυξήθηκε κατά 8,8% τον Νοέμβριο του 2021 σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 η αύξηση στη διακίνηση διαμορφώθηκε στο 5,9% έναντι της ίδιας περιόδου πέρυσι. Πρωταγωνιστές της ανοδικής πορείας της εταιρείας οι τερματικοί CSP Zeebrugge Terminal, SSA Terminals (Seattle), Euromax Terminal Rotterdam B.V., στους οποίους η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 54,8%, 19,6% και 10,3% αντίστοιχα την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.

Αντίθετα, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα έναντι του 2020, τόσο σε επίπεδο Νοεμβρίου, όσο και συνολικά στην περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, η διακίνηση τον Νοέμβριο ήταν ίση με 365.500 εμπορευματοκιβώτια, μειωμένη κατά 4,8% σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2020. Ακόμη, η διακίνηση από την αρχή του έτους μέχρι και τον Νοέμβριο ανήλθε σε 4,4 εκατ. TEUs, μειωμένη κατά 2,2% σε σύγκριση με το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί ότι βάσει της διαδικτυακής πρωτοβουλίας PortEconomics Βαλένθια και Πειραιάς κονταροχτυπιούνται για την τέταρτη θέση των κορυφαίων ευρωπαϊκών λιμένων διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων το 2021.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.