
Την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021, το ευρωπαϊκό συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα Poseidon Med II διοργανώνει ένα διαδικτυακό συνέδριο με τίτλο «Το Poseidon Med II κάνει πραγματικότητα τη βιώσιμη ναυτιλία στην Ανατολική Μεσόγειο».
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα, Poseidon Med II, αποτελεί τον οδικό χάρτη για την ευρεία υιοθέτηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως ένα ασφαλές, περιβαλλοντικά φιλικό και βιώσιμο εναλλακτικό καύσιμο στη Ναυτιλία, ωθώντας τις θαλάσσιες μεταφορές στην Ανατολική Μεσόγειο προς ένα πιο «πράσινο» μέλλον. Στο πρόγραμμα, που συγχρηματοδοτείται από τον Μηχανισμό χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης «Συνδέοντας την Ευρώπη», συμμετέχουν τρεις χώρες, Ελλάδα, Κύπρος και Ιταλία, και είκοσι έξι φορείς από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, συμπεριλαμβανομένων έξι ευρωπαϊκών λιμένων (Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα, Λεμεσός και Βενετία), και του τερματικού σταθμού LNG στη Ρεβυθούσα.
Το ετήσιο συνέδριο Poseidon Med II Stakeholder’s Closing Conference 2021, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021, 10.00-13.30, επισφραγίζει τις εργασίες του Προγράμματος παρουσιάζοντας τα επιτεύγματα και τα αποτελέσματα μιας σειράς επιτυχημένων παρεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Poseidon Med II με στόχο την προώθηση θαλάσσιων μεταφορών στην Ανατολική Μεσόγειο.
Στο χώρο της εκδήλωσης, στο ξενοδοχείο Athens Marriott, θα έχουν φυσική παρουσία μόνο οι ομιλητές, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθούν και διαδικτυακά για τις τοποθετήσεις τους εφόσον το επιθυμούν, σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφάλειας για Covid – 19 του ΕΟΔΥ. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις εργασίες του συνεδρίου διαδικτυακά σε ζωντανή μετάδοση. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος www.poseidonmedii.eu
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ