
Η επέλαση του κορονοϊού στην Κίνα έχει ωθήσει την κυβέρνηση της χώρας να λάβει δραστικά μέτρα για την αναχαίτισή του. Η Zero-Covid-19 πολιτική επιδεινώνει την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα που προκαλεί «μποτιλιάρισμα» των πλοίων στα λιμάνια και άδεια ράφια παγκοσμίως.
Με στόχο την καταπολέμηση της πανδημίας, η κινεζική κυβέρνηση θέσπισε υποχρεωτική καραντίνα επτά εβδομάδων για τους Κινέζους ναυτικούς που επαναπατρίζονται. Ταυτόχρονα συνεχίζει την απαγόρευση στις αλλαγές πληρωμάτων εντός της χώρας για ξένα πληρώματα. Ακόμα και πλοία που έχουν προβεί σε αντικατάσταση του πληρώματός τους πριν από την είσοδο στη χώρα, υποχρεούνται σε αναμονή 14 ημερών πριν από την πρόσδεσή τους στα κινεζικά λιμάνια.
Ο Γενικός Γραμματέας του International Chamber of Shipping (ICS), Guy Platten, τόνισε ότι οι περιορισμοί που επιβάλλει η Κίνα προκαλούν ντόμινο επιπτώσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και επιδεινώνουν τις καθυστερήσεις. Σύμφωνα με το Bloomberg, διαχειρίστριες ναυτιλιακές εταιρείες καλούν την Κίνα να χαλαρώσει τα μέτρα, καθώς οι ναυτικοί είναι εκείνοι που πλήττονται περισσότερο.
Οι αλλαγές πληρωμάτων στην Κίνα αποτελούν πλέον πονοκέφαλο και για τις μεγαλύτερες εταιρείες. Μέλη πληρωμάτων δεν μπορούν να επισκεφθούν γιατρό στη χώρα ακόμα και σε περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών. Η Global Operations and Supply Chain Director της Cargill, Eman Abdalla, αναφέρει ότι πολλές φορές πλοία της εταιρείας αναγκάστηκαν να παρεκκλίνουν από την πορεία τους προς λιμάνια εκτός Κίνας.
Κινέζοι αξιωματούχοι ωστόσο αναφέρουν ότι δεν υπάρχει σκέψη για χαλάρωση των μέτρων. Στόχος της κυβέρνησης είναι η εξάλειψη της πανδημίας και τα μέτρα ενδέχεται να κλιμακωθούν περαιτέρω αν αυτό κριθεί απαραίτητο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ