
Την έκθεση της για την παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα του Οκτωβρίου δημοσίευσε η Διεθνής Ένωση Χάλυβα (World Steel Association – WSA), η οποία αξιοποιεί δεδομένα από 64 χώρες. Σύμφωνα με αυτά, η συνολική παραγωγή ανήλθε σε 145,7 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο του 2021, 10,6% μειωμένη σε σύγκριση με το 2020.
Ειδικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής παρήχθη στην περιοχή Ασίας και Ωκεανίας (100,7 εκατ. τόνοι), η οποία, παρότι κατέλαβε την πρώτη θέση της κατάταξης, σημείωσε πτώση 16,6% στην παραγωγή της σε ετήσια βάση. Δεύτερη στην κατάταξη βρέθηκε η Ευρωπαϊκή Ένωση, η παραγωγή της οποίας ανήλθε σε 13,4 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο. Σημαντικές ποσοστιαίες αυξήσεις στην παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα κατέγραψαν η Αφρική, η Βόρεια αλλά και η Νότια Αμερική.
Όσον αφορά τα παραγωγικά επίπεδα από τις αρχές του έτους, εκείνα της Ασίας και Ωκεανίας έχουν διαμορφωθεί στους 1,166 δισ. τόνους, 3% αυξημένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Παράλληλα, σε επίπεδο χωρών, η Κίνα βρέθηκε στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, με παραγωγή που άγγιξε τους 71,6 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο, 23,3% μειωμένη σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Ινδία, με παραγωγή 9,8 εκατ. τόνων τον Οκτώβριο, μερικώς αυξημένη σε ετήσια βάση. Την τρίτη και τέταρτη θέση κατέλαβαν Ιαπωνία και ΗΠΑ, με ποσοστιαίες αυξήσεις σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020.
Τέλος, η ιδιαίτερα μεγάλη πτώση που κατεγράφη στην παραγωγή της Κίνας δεν εκπλήσσει. Άλλωστε, το Πεκίνο έχει προ πολλού γνωστοποιήσει τα σχέδιά του για «φρένο» στην παραγωγή χάλυβα, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει.
Φωτό: Friedemann Voger/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…

Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…

Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…

Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…

Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ