
Την έκθεση της για την παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα του Οκτωβρίου δημοσίευσε η Διεθνής Ένωση Χάλυβα (World Steel Association – WSA), η οποία αξιοποιεί δεδομένα από 64 χώρες. Σύμφωνα με αυτά, η συνολική παραγωγή ανήλθε σε 145,7 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο του 2021, 10,6% μειωμένη σε σύγκριση με το 2020.
Ειδικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής παρήχθη στην περιοχή Ασίας και Ωκεανίας (100,7 εκατ. τόνοι), η οποία, παρότι κατέλαβε την πρώτη θέση της κατάταξης, σημείωσε πτώση 16,6% στην παραγωγή της σε ετήσια βάση. Δεύτερη στην κατάταξη βρέθηκε η Ευρωπαϊκή Ένωση, η παραγωγή της οποίας ανήλθε σε 13,4 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο. Σημαντικές ποσοστιαίες αυξήσεις στην παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα κατέγραψαν η Αφρική, η Βόρεια αλλά και η Νότια Αμερική.
Όσον αφορά τα παραγωγικά επίπεδα από τις αρχές του έτους, εκείνα της Ασίας και Ωκεανίας έχουν διαμορφωθεί στους 1,166 δισ. τόνους, 3% αυξημένα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Παράλληλα, σε επίπεδο χωρών, η Κίνα βρέθηκε στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, με παραγωγή που άγγιξε τους 71,6 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο, 23,3% μειωμένη σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Ινδία, με παραγωγή 9,8 εκατ. τόνων τον Οκτώβριο, μερικώς αυξημένη σε ετήσια βάση. Την τρίτη και τέταρτη θέση κατέλαβαν Ιαπωνία και ΗΠΑ, με ποσοστιαίες αυξήσεις σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020.
Τέλος, η ιδιαίτερα μεγάλη πτώση που κατεγράφη στην παραγωγή της Κίνας δεν εκπλήσσει. Άλλωστε, το Πεκίνο έχει προ πολλού γνωστοποιήσει τα σχέδιά του για «φρένο» στην παραγωγή χάλυβα, προκειμένου να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει.
Φωτό: Friedemann Voger/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ