
Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επικοινωνία της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) με τα Μέλη της – εκπροσώπους Εταιρειών κρουαζιέρας – και τους τοπικούς φορείς λιμένος Σαντορίνης.
Σκοπός, η εξέταση των δρομολογίων κρουαζιεροπλοίων 2022, που πρόκειται να πραγματοποιήσουν προσεγγίσεις στη Σαντορίνη.
Τα σημεία που εξετάστηκαν στην επικοινωνία, αφορούσαν τις ημέρες αυξημένης κίνησης, όπου παρατηρούνται περιπτώσεις ταυτόχρονου κατάπλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων, σε βαθμό που επιβάλλεται να γίνουν μεταβολές σε ημέρες αφίξεων ή και μόνο σε ώρες αποεπιβίβασης επιβατών – τουριστών, προκειμένου να υπάρχει άνεση στην κίνηση.
Τέτοιου είδους συνεργασία των δύο Φορέων επιδιώκεται και λαμβάνει χώρα σε τακτικά χρονικά διαστήματα, όταν επιβάλλεται η λήψη μέτρων σε σχεδιασμούς εξυπηρέτησης κρουαζιεροπλοίων, καθώς και μεταφερομένων με αυτά επιβατών, σε όλους τους μεγάλους, από πλευράς κινήσεως, προορισμούς της Επικράτειας, με σκοπό την ομαλή κίνηση των επιβατών, σε όλα τα στάδια, από την αποβίβασή των από τον όρμο με τα σκάφη των Λεμβούχων, την κίνησή των στα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχής, μέχρι την επιστροφή και επανεπιβίβασή των επί των πλοίων.
Η τακτική αυτή της επικοινωνίας της Ενώσεως με τους τοπικούς φορείς των λιμένων, που αποτελούν προορισμούς κρουαζιέρας και ιδιαίτερα με αυτούς που έχουν την αρμοδιότητα διαχείρισης, πραγματοποιείται και με επισκέψεις κλιμακίων της στην Περιφέρεια, εκεί που συμβαίνει να υπάρχει αυξημένη κίνηση στην υποδοχή κρουαζιεροπλοίων και κατ’ επέκταση επιβατών – τουριστών που μεταφέρονται με αυτά. Με τον τρόπο αυτό αποκτάται η εικόνα της όλης δομής και λειτουργίας των λιμένων, γεγονός που συνδράμει στις αναγκαίες ενέργειες και παρεμβάσεις αναβάθμισης της υποδομής των, από το πρώτο στάδιο των σχεδιασμών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ