
Η Ευρώπη είναι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα εξάπλωσης του κορονοϊού και τα εθνικά συστήματα υγείας να βρίσκονται υπό ασφυκτική πίεση. Στο πλαίσιο αυτό, ολικό, εθνικό lockdown θα επιβάλλει η Αυστρία από τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου ενώ όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση της χώρας ο εμβολιασμός θα καταστεί υποχρεωτικός από την 1η Φεβρουαρίου.
Ειδικότερα, η Αυστρία δεν αποτελεί την πρώτη χώρα που στρέφεται στη «λύση» του lockdown. Άλλωστε, πρώτη η Ολλανδία επέστρεψε στα μέτρα περιορισμού αφότου σημείωσε ρεκόρ κρουσμάτων την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου, όποτε και τα κρούσματά της ανήλθαν σε 16.287. Ωστόσο το lockdown που τέθηκε σε εφαρμογή ήταν μερικό, σε αντίθεση με το επικείμενο της Αυστρίας.
Επιπλέον, σε Σλοβακία και Τσεχία ανακοινώθηκαν μέτρα τύπου lockdown για τους ανεμβολίαστους, ενώ κάποια «αναίμακτα» μέτρα, όπως η τηλεργασία όπου καθίσταται εφικτό έχουν επιβληθεί και στην Ιρλανδία. Στη Γερμανία κρούεται ο κώδωνας του υγειονομικού κινδύνου, ωθώντας τη χώρα να λάβει μέτρα για τα κρατίδιά της, υπό το φόβο του να επιστρέψει σε ένα ολικό lockdown που θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην οικονομία της. Στη Γαλλία, οι αρχές παραμένουν σε κατάσταση συναγερμού λόγω των αυξημένων κρουσμάτων, ωστόσο η κυβέρνηση ανακοίνωσε πως επί του παρόντος δεν εξετάζει το ενδεχόμενο lockdown.
Η Αυστρία γίνεται η πρώτη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που καθιστά τον εμβολιασμό υποχρεωτικό προκειμένου να αντιμετωπίσει την αναζωπύρωση της επιδημίας της Covid. Αν και όλο και περισσότερες χώρες επιβάλλουν υποχρεωτικό το πιστοποιητικό εμβολιασμού για ορισμένες κατηγορίες, όπως το υγειονομικό προσωπικό, ελάχιστες χώρες στον κόσμο, έχουν επιβάλει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό στο σύνολο του ενήλικου πληθυσμού.
Εν κατακλείδι, τα μέτρα που έχουν παρθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο πιθανά θα επιφέρουν δυσχέρεια στις μεταφορές. Στο επίκεντρό της αναμένεται να βρεθούν ιδιαίτερα οι αερομεταφορές, αλλά και οι θαλάσσιες μεταφορές. Συνεπώς, όσοι επρόκειτο να ταξιδέψουν στην Ευρώπη ή μέσω αυτής, συνιστάται να επικοινωνήσουν με τις εκάστοτε αρχές, προκειμένου να μένουν ενήμεροι για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις και να είναι προετοιμασμένοι για τυχόν σκοπέλους στα ταξίδια τους.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters και Financial Times
Φωτό: Filip Singer/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ