
Απανωτές υπήρξαν οι αφίξεις δεξαμενόπλοιων στις γιάρδες διάλυσης μέσα στο 2021, σύμφωνα με τη VesselsValue. Ειδικότερα, την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2021, 241 tankers πωλήθηκαν προς διάλυση, καταγράφοντας άνοδο 308% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο ένα έτος πριν και 254% σε σύγκριση με το 2019. Αξίζει να σημειωθεί πως, από τις αρχές του έτους, μόλις 91 bulkers, containerships και gas carriers έχουν πωληθεί προς διάλυση.
Παράλληλα, η αξία των bulkers, containerships και gas carriers που στάλθηκαν προς διάλυση μέσα στο 2021 ανέρχεται σε $559 εκατ., ενώ η αξία των tankers έχει επί του παρόντος διαμορφωθεί στα $1,16 δισ.
Τέλος, σε ανοδική πορεία κινήθηκαν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων μέσα στον Οκτώβριο του 2021. Νεότευκτα δεξαμενόπλοια, καθώς και εκείνα ηλικίας 5 ετών, κατέγραψαν άνοδο στις αξίες τους, ανεξαρτήτως τύπου. Ακόμη, VLCCs και Suezmaxes σημείωσαν αύξηση στις αξίες τους ανεξαρτήτως ηλικίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ