
O Οργανισμός Λιμένος Πειραιά εκτιμά ότι με βάση τις προκρατήσεις του έτους 2022 αναμένονται να αφιχθούν στον Λιμένα πάνω από 700 κρουαζιερόπλοια εκ των οποίων ποσοστό άνω του 60%, αφορούν αφίξεις επιβίβασης (homeport) στον Πειραιά. Σημειώνεται ότι το 2019, πριν την έναρξη της πανδημίας, εξυπηρετήθηκαν 622 κρουαζιερόπλοια.
Η δυναμική επανεκκίνηση της κρουαζιέρας είναι εμφανής, αφού έχει επιτευχθεί ποσοστό ανάκαμψης περίπου 60% το 2021, σε σύγκριση με το 2019 ως προς τον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων. Σημειώνεται ότι το 2020 σημειώθηκε μείωση 88% σε σχέση με το 2019 λόγω της πανδημίας. Για το 2022 αναμένεται αύξηση 118% σε σχέση με το 2019. Παράλληλα, το 2022 αναμένονται και νέες αφίξεις εταιρειών στον Λιμένα, όπως η Virgin Cruises και η Ritz-Carlton Yacht Collection. Επισημαίνεται ότι περίπου το 60% αφορά κρουαζιέρες homeport, οι οποίες συμβάλλουν θετικά στην τοπική και εθνική οικονομία.
Ο Πρόεδρος του ΟΛΠ κ. Yu Zenggang, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι: «Η άμεση και ταχεία επανεκκίνηση της κρουαζιέρας αποδεικνύει τη δυναμική του Λιμένος Πειραιά λόγω των υψηλών παρεχόμενων υπηρεσιών του, της υποστήριξης που προσέφερε κατά τη διάρκεια της πανδημίας στις εταιρείες κρουαζιέρας όσο προφανώς και της μοναδικής του κομβικής θέσης. Είναι βέβαιο ότι με το πέρας της πανδημίας το λιμάνι του Πειραιά θα αναδειχθεί ξανά σε ένα από τα καλύτερα λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης και θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της τουριστικής βιομηχανίας της Ελλάδας στην Ευρώπη». Ωστόσο, ο Πρόεδρος κ. Yu Zenggang επεσήμανε ότι οι αναμενόμενες αφίξεις θα πραγματοποιηθούν με αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας και ασφάλειας, αναφορικά με τον Covid 19.
Φωτό: Γιώργος Χρηστάκης/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ