
Η λιμενική συμφόρηση συνεχίζει να ταλανίζει τις διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες, με επίκεντρο τους τερματικούς σταθμούς των λιμένων Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς. Όπως αναφέρει το αμερικανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press, οι λιμενικές αρχές στην Καλιφόρνια θα επιβάλουν πρόστιμα σε ναυτιλιακές εταιρείες των οποίων τα εμπορευματοκιβώτια παραμένουν άνω του επιτρεπομένου στους τερματικούς σταθμούς των προαναφερθέντων λιμένων.
Ειδικότερα, τα εμπορευματοκιβώτια που είναι προγραμματισμένο να μεταφερθούν οδικώς θα έχουν δικαίωμα παραμονής στους λιμένες για εννέα ημέρες από την άφιξή τους. Ταυτόχρονα, εκείνα που πρόκειται να μεταφερθούν σιδηροδρομικώς θα έχουν επιτρεπόμενο όριο παραμονής τις τρεις ημέρες. Από τη λήξη των επιτρεπόμενων χρονικών ορίων και έπειτα, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα δέχονται πρόστιμο $100 ανά εμπορευματοκιβώτιο, το οποίο θα αυξάνεται κατά $100 για κάθε ημέρα για κάθε εμπορευματοκιβώτιο.
Υπενθυμίζεται πως το 40% όλων των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρονται μέσω θαλάσσης διέρχονται από τους τερματικούς των Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς. Το νέο μέτρο, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου, προσβλέπει στη λιμενική αποσυμφόρηση, μετά τα απανωτά χτυπήματα στην ομαλή λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο λιμένες έχουν λάβει άδεια από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για 24ωρη λειτουργία στο πλαίσιο της διασφάλισης των καταναλωτικών ροών.
Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ