Πρωτιά για τα κινεζικά ναυπηγεία τον Σεπτέμβριο

Πρωτιά για τα κινεζικά ναυπηγεία τον Σεπτέμβριο

261
Πρωτιά για τα κινεζικά ναυπηγεία τον Σεπτέμβριο

Την πρωτοκαθεδρία που διατηρούσαν επί τέσσερις μήνες στις νέες παραγγελίες απώλεσαν τον Σεπτέμβριο τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.

Ειδικότερα, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν το 28% των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν παγκοσμίως. Συνεπώς, με οδηγό τη Hyundai Heavy Industries (HHI) ανέλαβαν την κατασκευή πλοίων χωρητικότητας 910.000 compensated gross tons (CGTs) από τα συνολικά 3,28 εκατ. CGT, βάσει δεδομένων της Clarksons.

Παράλληλα, τα κινεζικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες που αντιστοιχούν σε 1,95 εκατ. CGTs (60% επί των συνολικών), ενώ τα ιαπωνικά παραγγελίες ύψους 260.000 CGTs (8% των συνολικών).

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως η μέση τιμή των παραγγελιών που εξασφάλισαν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία διαμορφώθηκε στα $170 εκατ., σχεδόν τρεις φορές αυξημένη σε σύγκριση με εκείνη των παραγγελιών που εξασφάλισαν τα κινεζικά, η οποία διαμορφώθηκε στα $60 εκατ./πλοίο.

Τέλος, το διεθνές backlog των ναυπηγείων ανήλθε στα 87,63 εκατ. CGTs στα τέλη Σεπτεμβρίου. Το backlog των νοτιοκορεατικών διαμορφώθηκε στα 28,56 εκατ. CGTs, των κινεζικών στα 35,37 εκατ. και των ιαπωνικών στα 9,40 εκατ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.