
Η Ρωσία είναι έτοιμη να αυξήσει περαιτέρω τις προμήθειες φυσικού αερίου σε άλλες χώρες και μάλιστα σε τέτοιες ποσότητες, τις οποίες θα ζητήσουν οι εταίροι της, δήλωσε ο Ρώσος πρόεδρος κατά την διάρκεια διεθνούς ενεργειακού συνεδρίου που πραγματοποιείται στην Μόσχα.
«Εάν μας ζητήσουν να τις αυξήσουμε και άλλο (τις προμήθειες φυσικού αερίου), είμαστε έτοιμοι να τις αυξήσουμε και άλλο. Τις αυξάνουμε τόσο όσο μας ζητήσουν οι εταίροι μας. Δεν υπάρχει καμία άρνηση. Καμία» τόνισε ο Ρώσος πρόεδρος.
«Η Gazprom αύξησε τις προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη κατά 10%, ενώ η Ρωσία στο σύνολό της κατά 15%», δήλωσε ο Πούτιν.
Ο Ρώσος πρόεδρος αναφέρθηκε στους κινδύνους που υπάρχουν, αν αυξηθεί η διαμετακόμιση φυσικού αερίου μέσω του συστήματος αγωγών της Ουκρανίας, λέγοντας ότι οι απώλειες θα είναι μεγαλύτερες του 80% αν ο αγωγός «σπάσει» και η Ευρώπη τότε θα μείνει χωρίς αυτή την διαδρομή.
Η Gazprom ενδιαφέρεται να συνάψει μακροπρόθεσμα συμβόλαια με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αν και χάνει στην τιμή σε σχέση με τις τιμές που επικρατούν στις spot αγορές, δήλωσε ο Πούτιν . «Η Γερμανία δεν αγοράζει τα χίλια κυβικά μέτρα με 2000 ούτε με 1500, αλλά με 250-230, μάξιμουμ 300 δολάρια. Η Gazprom φαίνεται μάλιστα να χάνει, καθώς θα πουλούσε στις spot αγορές 1200 δολάρια τα χίλια κυβικά , ενώ παίρνει 250-300 δολάρια» είπε ο Ρώσος πρόεδρος, επαναλαμβάνοντας ότι «δεν υπήρξε ούτε ένα περιστατικό, που οι εταιρείες μας να αρνήθηκαν να ικανοποιήσουν το αιτήματα των εταίρων μας να αυξήσουν τις προμήθειες φυσικού αερίου, ακόμη και όταν αυτές υπερέβαιναν τις συμφωνηθείσες βάσει συμβολαίων ποσότητες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ