
Η πρόσφατη πετρελαιοκηλίδα στην Καλιφόρνια έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις μελών των Δημοκρατικών στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Συγκεκριμένα, οι Δημοκρατικοί απαιτούν να πραγματοποιηθεί έρευνα αναφορικά με τους λόγους της νωχελικής ανταπόκρισης των διαχειριστών των αγωγών πετρελαίου. Σημειώνεται πως πέρασαν πάνω από τρεις ώρες αφότου ξεκίνησε η διαρροή προτού διακοπεί η ροή πετρελαίου από τον αγωγό. Ταυτόχρονα, οι ομοσπονδιακές αρχές ειδοποιήθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση.
Υψηλόβαθμα στελέχη της Amplify Energy δήλωσαν πως δεν είχαν επίγνωση του συμβάντος νωρίτερα του πρωινού του Σαββάτου 2 Οκτωβρίου. Ωστόσο, αναφορές για την ύπαρξη της πετρελαιοκηλίδας είχαν γίνει από το βράδυ της Παρασκευής 1 Οκτωβρίου. Η Amplify Energy αποτελεί μητρική εταιρεία της Beta Offshore, η οποία, καθώς διαχειρίζεται τον εν λόγω αγωγό, αποτελεί την «πέτρα του σκανδάλου».
Η Amplify Energy ανακοίνωσε πως διερευνά κατά πόσο υπήρξε απώλεια πίεσης στον αγωγό. Σημειώνεται πως περίπου 3.000 βαρέλια αργού πετρελαίου (δηλαδή 126.000 γαλόνια) κατέληξαν στον Ειρηνικό Ωκεανό, με δριμείες επιδράσεις στη βιοποικιλότητα της ευρύτερης περιοχής. Το συμβάν αυτό έλαβε χώρα μόλις μερικές εβδομάδες μετά τα δεκάδες αντίστοιχα περιστατικά στον Κόλπο του Μεξικού λόγω του τυφώνα Άιντα που χτύπησε τη Λουιζιάνα.
Επιπλέον πονοκέφαλο αποτελεί η φύση του πετρελαίου που κατέληξε στον ωκεανό, καθώς το γεγονός πως είναι παχύρρευστο και πισσώδες είναι δυνατόν να οδηγήσει στην καθίζηση ποσοτήτων, δυσχεραίνοντας περαιτέρω το έργο καθαρισμού του ωκεανού.
Επί του παρόντος, 23 πλατφόρμες εξόρυξης πετρελαίου βρίσκονται σε λειτουργία σε ύδατα της Καλιφόρνια, με συνολική παραγωγική ικανότητα η οποία αγγίζει τα 12.000 βαρέλια ανά ημέρα. Ο αριθμός αυτός είναι δραστικά μικρότερος σε σύγκριση με την παραγωγική ικανότητα αντίστοιχων εγκαταστάσεων στον Κόλπο του Μεξικού, η οποία ανέρχεται σε άνω του 1 εκατ. βαρελιών ανά ημέρα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Maxar Technologies
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ