
Notations από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS που αναγνωρίζουν τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει σε τεχνολογίες απαλλαγής από τον άνθρακα για τα υπό παραγγελία δεξαμενόπλοια τύπου MR, εξασφάλισε η Capital Ship Management, ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη.
O ABS ανέπτυξε τα notations με τη συμβολή της Capital κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος ναυπήγησης των πλοίων. Το notation HVSC-Ready αφορά πλοία που θα μπορούν να εξοπλιστούν στο μέλλον με συστήματα ηλεκτροδότησης από την ακτή και το notation Read-Assist Ready είναι για πλοία που θα είναι σε θέση να εξοπλισθούν με συστήματα αιολικής υποβοήθησης.
Τα notations, που μπορούν να εφαρμοστούν σε κάθε τύπο πλοίου, αναπτύχθηκαν για να υποστηρίξουν τις προσπάθειες της ναυτιλιακής βιομηχανίας που στοχεύουν στην απαλλαγή από τον άνθρακα και να αναγνωρίσουν τις επενδύσεις αειφορίας.
«Είναι υπέροχο να μπορείς να ανταμείβεις τη μελλοντική προσέγγιση της Capital με αυτά τα notations και είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να τους υποστηρίξουμε στο ταξίδι τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα», δήλωσε ο Βασίλειος Κρουστάλλης, Senior Vice President του Global Business Development, του ABS, .
«Στην Capital, η καινοτομία και η τεχνολογική πρόοδος είναι οι οδηγοί μας όταν τοποθετούμε παραγγελίες για νέα πλοία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ABS που αναγνώρισε τις προσπάθειές μας να αμφισβητήσουμε τις καθιερωμένες έννοιες του σχεδιασμού και ελπίζουμε ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Τα HVSC Ready και Wind-Assist Ready notations θα κάνουν αυτά τα υπερσύγχρονα πλοία να ξεχωρίσουν από τα υπόλοιπα και ελπίζουμε ότι θα συμβάλλουν στην προώθηση ακόμη περισσότερο της καινοτομίας», δήλωσε ο Νικόλας Βαπόρης, Τεχνικός Διευθυντής της Capital.
Το HVSC-Ready notation εκδόθηκε με την ανανέωση του ABS Guide for High Voltage Shore Connection, που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο, ενώ το Read-Assist Ready notation με την ανανέωση του ABS Guide for Wind Assisted Propulsion System Installation, που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο.
Ο όμιλος Capital ελέγχει σήμερα 103 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 56 δεξαμενόπλοιων, εννέα LNG Carriers, 38 containerships και 4 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 7 εκατ. grt. Ο στόλος περιλαμβάνει και πλοία της εισηγμένης στον Nasdaq, Capital Product Partne
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ