
Tα σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία τακτικών γραμμών και σχετίζονται με την πανδημία εντάθηκαν και το γ΄ τρίμηνο, ενώ δεν δείχνουν σημάδια υποχώρησης, σημειώνει σε πρόσφατη τοποθέτησή του ο CEO της Hapag-Lloyd.
H λιμενική συμφόρηση και η εκτόξευση των ναύλων, ως απόρροια του συνδυασμού αυξημένης ζήτησης και περιορισμένης χωρητικότητας, θα συνεχίσουν έως τουλάχιστον το τέλος του 2021 και το α΄ τρίμηνο του 2022, ανέφερε χαρακτηριστικά στο Reuters ο κ. Rolf Habben Jansen.
Σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά, ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων της Hapag-Lloyd το 2021 θα καταγράψει μια μικρή αύξηση, μετά την αύξηση 4% που σημειώθηκε το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πέραν των παραγγελιών πλοίων που έχει τοποθετήσει η Hapag-Lloyd προκειμένου να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση, πρόσφατα προέβη και στην παραγγελία 75.000 εμπορευματοκιβωτίων, με εκτιμώμενη παραλαβή το δ΄ τρίμηνο.
Ο κ. Jansen σχολίασε επίσης την πρόσφατη εξαγορά του 30% των μετοχών σε τερματικό του λιμένα JadeWeserPort στο Wilhelmshaven καθώς και την εξαγορά του 50% των μετοχών στον σιδηροδρομικό τερματικό σταθμό του λιμένα. Ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας ανέφερε ότι το 85-90% του διακινούμενου όγκου εμπορευματοκιβωτίων θα διατηρηθεί στο λιμάνι του Αμβούργου μετά τη συναλλαγή, απαντώντας ουσιαστικά σε ανησυχίες που εκφράστηκαν για απώλειες στους διακινούμενους όγκους φορτίων από και προς το λιμάνι του Αμβούργου.
Ο κ. Jansen ανέφερε, τέλος, ότι οι συγκεκριμένες εξαγορές έχουν ως στόχο την προσέλκυση περισσότερων φορτίων στα γερμανικά λιμάνια και ενώ ο ανταγωνισμός με τα λιμάνια της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ εντείνεται.
Φωτό: Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δεν εγκρίθηκε τελικά το 18ο πακέτο κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά της Ρωσίας, καθώς η Σλοβακία άσκησε βέτο, μπλοκάροντας τη διαδικασία. «Η Ρωσία δεν…
Iσχυρότερες επιδόσεις σε θέματα ασφάλειας και συμμόρφωσης καταγράφουν τα bulk carriers των μελών της INTERCARGO έναντι του παγκόσμιου μέσου όρου του στόλου, σύμφωνα με…
Ένα ξένο δεξαμενόπλοιο συνελήφθη από το Ιράν στον Κόλπο του Ομάν για λαθρεμπόριο 2 εκατομμυρίων λίτρων καυσίμου, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής του δικαστικού σώματος…
Την Τρίτη 15 Ιουλίου ο Δήμαρχος Οινουσσών Γεώργιος Δανιήλ υποδέχθηκε στο Δημαρχείο με ιδιαίτερη τιμή τον ευπατρίδη Οινούσσιο Ευεργέτη της πατρίδας κ. Νικόλα Διαμ.…
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ