
H εταιρεία διαχείρισης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων Seaspan Corporation (Seaspan) και θυγατρική του ομίλου Atlas Corp., σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε, ανακοίνωσε τη σύναψη μιας ακόμα συμφωνίας με μεγάλο ναυπηγείο για την κατασκευή δέκα νέων, σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 7.000 TEUs.
Οι παραδόσεις των εν λόγω containerships, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers, σύμφωνα με την εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το β΄ τρίμηνο και να ολοκληρωθούν το δ΄ τρίμηνο του 2024, ενώ μετά την παραλαβή τους θα εισέλθουν σε μακροχρόνιες ναυλώσεις από κορυφαία εταιρεία στην αγορά των τακτικών γραμμών. Μάλιστα, η Seaspan αναμένει ότι, βάσει των ελάχιστων όρων των ναυλοσυμφώνων, τα νεότευκτα containerships θα δημιουργήσουν ακαθάριστες ταμειακές ροές ύψους $1,4 δισ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seaspan, κ. Bing Chen, δήλωσε ότι η νέα παραγγελία της εταιρείας αναδεικνύει για ακόμα μία φορά την ικανότητα της Seaspan να παρέχει ανταγωνιστικές λύσεις, ικανές να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της. Όπως επισήμανε, «μαζί με την προηγούμενη παραγγελία για την κατασκευή δεκαπέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλής καύσης και χωρητικότητας 7.000 TEUs, η νέα παραγγελία καταδεικνύει τη μεγάλη ζήτηση από πλευράς πελατών για το συγκεκριμένο μέγεθος πλοίων, το οποίο κρίνεται ως το καταλληλότερο για την αντικατάσταση των “γερασμένων” containerships, μεγέθους από 4.000 έως 9.000 TEUs, του παγκόσμιου στόλου».
Τα δέκα νέα containerships αναμένεται να χρηματοδοτηθούν μέσω ταμειακών διαθεσίμων και πρόσθετου δανεισμού. Με την προσθήκη αυτών των πλοίων, η Seaspan θα συνεχίσει να επεκτείνει τον στόλο της στο συγκεκριμένο μέγεθος containerships. Αξίζει να σημειωθεί ότι, από τον Δεκέμβριο του 2020, η Seaspan έχει προβεί σε 70 παραγγελίες νεότευκτων containerships.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει παραγγείλει η Seaspan:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ