
Oι μετοχές της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In Logistica Intermodal εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 50% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου στο Σάο Πάολο την περασμένη εβδομάδα, μετά την αυτόκλητη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος της MSC για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (έως και το 67%) σε αυτήν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι μετοχές της Log-In αυξήθηκαν κατά 39%, στα 20,80 ρεάλ, στη διαπραγμάτευση της προηγούμενης Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC δήλωσε πως προτίθεται να προσφέρει 25 ρεάλ ($4,79) ανά μετοχή, προκειμένου να εξαγοράσει το 62% με 67% των εκδοθεισών μετοχών της βραζιλιάνικης εταιρείας.
Με την προσφορά αυτή, η ελβετική εταιρεία προσφέρει ένα premium της τάξεως του 67% σε σχέση με τις τιμές κλεισίματος της μετοχής την προηγούμενη Τετάρτη, αποτιμώντας την αξία της Log-In στα 2,65 δισ. ρεάλ ($506 εκατ.). Σύμφωνα με την MSC, η προσφορά θα διεκπεραιωθεί μέσω δημοπρασίας μετοχών εντός 30 ημερών από την έκδοση δημόσιας προκήρυξης.
Η MSC υποστηρίζει πως, με αυτή τη συναλλαγή, η Log-In θα μπορέσει να αναβαθμίσει περαιτέρω την πελατοκεντρική της προσέγγιση για όλους τους υφιστάμενους πελάτες της και για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η παροχή υπηρεσιών ενδοχώριας μεταφοράς και διαχείρισης τερματικών εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η MSC ήδη από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου είχε ενημερώσει την αρμόδια αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή για την πρόθεσή της να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Log-In. Από την πλευρά της, η βραζιλιάνικη εταιρεία logistics δήλωσε πως θα αναλύσει το περιεχόμενο της προσφοράς, καθώς και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν, ενώ πρόσθεσε πως θα κρατήσει την αγορά ενήμερη για τυχόν εξελίξεις σχετικά με την πιθανή συναλλαγή.
Φωτό: Dirk Wael/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ