
Oι μετοχές της βραζιλιάνικης εταιρείας logistics Log-In Logistica Intermodal εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 50% στο άνοιγμα του χρηματιστηρίου στο Σάο Πάολο την περασμένη εβδομάδα, μετά την αυτόκλητη πρόταση που κατέθεσε ο όμιλος της MSC για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (έως και το 67%) σε αυτήν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, οι μετοχές της Log-In αυξήθηκαν κατά 39%, στα 20,80 ρεάλ, στη διαπραγμάτευση της προηγούμενης Πέμπτης 16 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC δήλωσε πως προτίθεται να προσφέρει 25 ρεάλ ($4,79) ανά μετοχή, προκειμένου να εξαγοράσει το 62% με 67% των εκδοθεισών μετοχών της βραζιλιάνικης εταιρείας.
Με την προσφορά αυτή, η ελβετική εταιρεία προσφέρει ένα premium της τάξεως του 67% σε σχέση με τις τιμές κλεισίματος της μετοχής την προηγούμενη Τετάρτη, αποτιμώντας την αξία της Log-In στα 2,65 δισ. ρεάλ ($506 εκατ.). Σύμφωνα με την MSC, η προσφορά θα διεκπεραιωθεί μέσω δημοπρασίας μετοχών εντός 30 ημερών από την έκδοση δημόσιας προκήρυξης.
Η MSC υποστηρίζει πως, με αυτή τη συναλλαγή, η Log-In θα μπορέσει να αναβαθμίσει περαιτέρω την πελατοκεντρική της προσέγγιση για όλους τους υφιστάμενους πελάτες της και για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η παροχή υπηρεσιών ενδοχώριας μεταφοράς και διαχείρισης τερματικών εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με το Reuters, η MSC ήδη από την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου είχε ενημερώσει την αρμόδια αντιμονοπωλιακή ρυθμιστική αρχή για την πρόθεσή της να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Log-In. Από την πλευρά της, η βραζιλιάνικη εταιρεία logistics δήλωσε πως θα αναλύσει το περιεχόμενο της προσφοράς, καθώς και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν, ενώ πρόσθεσε πως θα κρατήσει την αγορά ενήμερη για τυχόν εξελίξεις σχετικά με την πιθανή συναλλαγή.
Φωτό: Dirk Wael/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ