
H εταιρεία Dubai Ports World (DPW), σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό τη στρατηγική της επέκταση στον χώρο της διαχείρισης τερματικών μέσα από την ανάληψη νέων επενδύσεων για την ανάπτυξη νέων αλλά και την επέκταση των υφιστάμενων τερματικών της.
Ειδικότερα, η εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι υπέγραψε στις 11 Αυγούστου μνημόνιο συνεργασίας (ΜοU) με την τοπική κυβέρνηση της πολιτείας της Ταμίλ Ναντού της Ινδίας, βάσει του οποίου θα αναλάβει επενδύσεις ύψους $271,5 εκατ. (₹2.000 ινδικών κρορ). Τα επενδυτικά σχέδια της DPW περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία τερματικού σταθμού διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων στην ανατολική ακτή της Ταμίλ Ναντού, ζώνης ελεύθερου εμπορίου, εγκαταστάσεων αποθήκευσης ψυχρών φορτίων, ενδοχώριων τερματικών αποθήκευσης καθώς και κέντρων διαχείρισης δεδομένων. Συνολικά, οι εν λόγω επενδύσεις εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουν 4.500 θέσεις εργασίας (1.500 άμεσες και 3.000 έμμεσες).
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα εργασίες για την κατασκευή μιας νέας, τέταρτης προβλήτας στο τερματικό London Gateway, προκειμένου να αυξηθεί η ανθεκτικότητα των εφοδιαστικών αλυσίδων στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και να δημιουργηθεί επιπρόσθετη χωρητικότητα για την εξυπηρέτηση των μεγαλύτερων containerships στον κόσμο. Η εν λόγω επένδυση αναμένεται να φτάσει τα $414 εκατ. (£300 εκατ.) και έρχεται να προστεθεί στις επενδύσεις ύψους $2,76 δισ. (£2 δισ.) που έχει πραγματοποιήσει η DPW στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά το α΄ εξάμηνο του 2021, το τερματικό London Gateway κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης, φτάνοντας τα 888.000 TEUs. Μάλιστα, η διακίνηση αυτή σηματοδοτεί μια αύξηση άνω του 23% σε σύγκριση με την προηγούμενη καλύτερη επίδοση που έχει καταγραφεί στο τερματικό κατά το α’ εξάμηνο ενός έτους. Η κατασκευή της τέταρτης προβλήτας αναμένεται ότι θα αυξήσει κατά ένα τρίτο την υφιστάμενη χωρητικότητα του London Gateway, ενώ η ολοκλήρωσή της εκτιμάται ότι θα συμπέσει με το νέο κύμα παραδόσεων των γιγαντιαίων containerships, χωρητικότητας 24.000 TEUs, το 2023-2024. Πέραν της αύξησης της διαχειριστικής ικανότητας του τερματικού, στόχος της επένδυσης είναι η ενίσχυση της ανάπτυξης, η υποστήριξη των επιχειρήσεων, η δημιουργία θέσεων εργασίας και η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των κοινοτήτων του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Υγειονομικός συναγερμός κρούεται στη Σιέρα Λεόνε που βρίσκεται στη δυτική Αφρική. Ειδικότερα, η Σιέρα Λεόνε έχει βρεθεί αντιμέτωπη με αύξηση των κρουσμάτων της mpox,…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε πρόσφατα ένα κρίσιμο μέτρο για την ενίσχυση της θαλάσσιας ασφάλειας και της προστασίας του περιβάλλοντος γύρω από τις ακτές της…
Με μια φαντασμαγορική τελετή γιόρτασε πρόσφατα η Disney Cruise Line την καθέλκυση του «Disney Adventure», σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την κατασκευή του νεότευκτου κρουαζιερόπλοιου.…
Σε σχετικά θετικό μομέντουμ κυμαίνεται η ναυλαγορά των LPG carriers, και δη εκείνη των Very Large Gas Carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της…
To «MSC DILETTA», ULCS Megamax με μεταφορική ικανότητα 23.782 TEUs, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο containership που έδεσε σε λιμάνι της Δυτικής Αφρικής και συγκεκριμένα…
Την έναρξη της φετινής καλοκαιρινής σεζόν της στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο γιόρτασε η MSC Cruises, με μια ειδική εκδήλωση για την κοινότητα…
Τεράστια έκρηξη, την οποία πιθανόν προκάλεσε ανάφλεξη χημικών υλικών, σκότωσε τουλάχιστον 18 ανθρώπους και τραυμάτισε περισσότερους από 700, χθες Σάββατο, στο μεγαλύτερο λιμάνι του…
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ