
Το ευρωπαϊκό υποκατάστημα της Techcross υπέγραψε σύμβαση για την εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης θαλάσσιου έρματος στον στόλο της Anthony Veder Rederijzaken BV , του κορυφαίου ολλανδικού μεταφορέα φυσικού αερίου.
Μέσω αυτής της παραγγελίας, τα 13 gas carriers της Anthony θα εξοπλιστούν με ένα σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος άμεσης ηλεκτρόλυσης, το ECS. Ανάλογα με το μέγεθος του πλοίου, προϊόντα 300 έως 450 τόνων θα παραδοθούν διαδοχικά έως το 2024, και η παράδοση στο πρώτο πλοίο θα ξεκινήσει αμέσως από το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η Anthony ιδρύθηκε το 1937 και αποτελεί ναυτιλιακή εταιρεία που ειδικεύεται στη μεταφορά πετροχημικών προϊόντων όπως το φυσικό αέριο, το LNG και το υγραέριο, παρέχοντας σταθερές και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες παγκοσμίως. Επί του παρόντος, λειτουργούν 31 πλοία και για να συμμορφωθούν με τον νόμο διαχείρισης θαλάσσιου έρματος που θεσπίστηκε από τον ΙΜΟ, διάφορα συστήματα διαχείρισης νερού έρματος έχουν καταχωρηθεί ως υποψήφια από το 2019 και έχουν εξεταστεί διεξοδικά τα κατάλληλα προϊόντα.
Ο κύριος καθοριστικός παράγοντας αυτήν τη στιγμή ήταν το χαμηλό κόστος συντήρησης και λειτουργίας (OPEX). Καθώς το σύστημα διαχείρισης του έρματος χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του πλοίου, ακόμα και αν το αρχικό κόστος αγοράς είναι χαμηλό, αλλά τα ανταλλακτικά ή το OPEX είναι υψηλά, το συνολικό κόστος που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια ζωής του συστήματος τελικά θα αυξηθεί σημαντικά. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, το ECS από την Techcross έλαβε υψηλές αξιολογήσεις για τη χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και το χαμηλό OPEX με μία μόνο επεξεργασία κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έρματος, καθώς και ως ημι-μόνιμο προϊόν που δεν απαιτεί αντικατάσταση ξεχωριστού εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της περιόδου χρήσης.
“Καθώς παρέχουμε εγκατάσταση και εξυπηρέτηση συστήματος τα επόμενα χρόνια, ελπίζουμε να διατηρήσουμε μια συνεχή και σταθερή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του ευρωπαϊκού υποκαταστήματος Techcross. Εν τω μεταξύ, η Techcross προωθεί με το σύνθημα “SAVE OPEX SAVE EARTH” από τις αρχές του τρέχοντος έτους, με χαμηλό OPEX και βολική συντήρηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το ενδιαφέρον της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας εστιάζεται στα containerships-«μεγαθήρια», των οποίων το orderbook σπάει τα «κοντέρ», τα feeders συχνά διαφεύγουν τα φώτα της…
Με τι ρυθμούς κινούνται φέτος οι ταξιδιώτες στα ελληνικά νησιά; Η Ferryscanner, η ελληνική πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ανέλυσε τις φετινές κρατήσεις…
Ορόσημο για τις υπηρεσίες bunkering στους κινεζικούς λιμένες αποτέλεσε ο πρόσφατος ανεφοδιασμός πλοίου με καύσιμα εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (ULSFO) στον λιμένα Yangshan.…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα για τη ναυλαγορά των LPG carriers την προηγούμενη εβδομάδα, με τις τάσεις να διαφοροποιούνται ανάλογα με το μέγεθος των πλοίων.…
Συνέντευξη του Γιάννη Ιγγλέση, President/Director της Samos Steamship Co. και επικεφαλής της J.H.I. Steamship Co.
Στις 27 Ιουλίου, ο Ντόναλντ Τραμπ και η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κατέληξαν σε μια δασμολογική συμφωνία, στη συνάντηση-εξπρές που…
Σε εξέλιξη βρίσκεται από χθες η μεγάλη έξοδος του Αυγούστου με χιλιάδες εκδρομείς να αναχωρούν από τα λιμάνια της Αττικής προς τους προορισμούς της…
Ο γενικός ελεγκτής του Παναμά Anel Flores ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας να επανεξετάσει την παράταση της σύμβασης της κυβέρνησης με την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ