
Πτώση 4,5% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Νότια Κορέα τον Αύγουστο του 2021, σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2020, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. Η πτώση αυτή αποδίδεται στην παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπς, όπως και στην πανδημία Covid-19, η οποία συνεχίζει να δυσχεραίνει την παραγωγή και τις πωλήσεις αυτοκινήτων.
Ειδικότερα, οι Hyundai Motor Co., Kia Corp., GM Korea Co., Renault Samsung Motors Corp. και SsangYong Motor Co. πούλησαν αθροιστικά 544.992 αυτοκίνητα τον περασμένο Αύγουστο (Αύγουστος 2020: 570.601). Οι εγχώριες πωλήσεις ανήλθαν σε 106.247 (πτώση 4,1% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2020: 110.835), ενώ οι πωλήσεις στις ξένες αγορές διαμορφώθηκαν στις 438.745 (πτώση 4,5% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2020: 459.766).
Ωστόσο, όσον αφορά τη γενικότερη πορεία πωλήσεων του έτους μέχρι στιγμής, οι πωλήσεις των πέντε εταιρειών ανήλθαν σε 4,87 εκατ. αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 15% σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2020 (4,22 εκατ.).
Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μονάχα μία από τις βιομηχανίες που έχει πληγεί από την έλλειψη μικροκυκλωμάτων. Η Ταϊβάν, η οποία διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στην παραγωγή μικροκυκλωμάτων, καταβάλλει προσπάθεια να «ανακουφίσει» τις πληγείσες βιομηχανίες, έχοντας αυξήσει την παραγωγή της σημαντικά. Συγκεκριμένα, η παραγωγή MCUs (microcontrollers) κατέγραψε αύξηση κατά 60% το α΄ εξάμηνο του 2021 στην Ταϊβάν, σε σύγκριση με την παραγωγή του α΄ εξαμήνου του 2020, όπως αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.
Ταυτόχρονα, ενώ πολλές βιομηχανίες παγκοσμίως βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην προσφορά μικροτσίπς της Ταϊβάν, εκείνη έρχεται αντιμέτωπη με εξωτερικές απειλές, συγκεκριμένα εκείνη της Κίνας. Η δεύτερη ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη, η οποία θεωρεί την Ταϊβάν μέρος της, έχει προβεί σε αύξηση και εξέλιξη του στρατιωτικού της εξοπλισμού, ασκώντας ολοένα αυξανόμενη πίεση και ενισχύοντας τον δικαιολογημένο φόβο περί πιθανής επέμβασης. Ακόμη, σημειώνεται πως ο κυριότερος πάροχος στρατιωτικού εξοπλισμού προς την Ταϊβάν είναι οι ΗΠΑ, γεγονός το οποίο ίσως περιπλέκει περαιτέρω τις πολιτικές σχέσεις μεταξύ Κίνας και Ταϊβάν.
Φωτό: David Hecker/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ