
Οι Woodside Petroleum Ltd και BHP Group εισήλθαν σε διαδικασίες συγχώνευσης, μέσω της ανταλλαγής μετοχών, με σκοπό τον συνδυασμό των χαρτοφυλακίων πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπως ανακοίνωσε η Woodside στις 17 Αυγούστου. Η συγχώνευση θα οδηγήσει στη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία από όσες είναι εισηγμένες στην αυστραλιανή κεφαλαιαγορά (ASX).
Εφόσον η συγχώνευση πραγματοποιηθεί, η συνδυασμένη εταιρεία θα διαθέτει ένα ‒παραγωγικά και γεωγραφικά‒ διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο. Ειδικότερα, η παραγωγή της υπολογίζεται πως θα ανέρχεται στα 200 MMboe και θα αποτελείται, μεταξύ άλλων, από 46% LNG και από 29% πετρέλαιο. Περίπου το 94% της παραγωγής θα λαμβάνει χώρα στη Δυτική Αυστραλία, στην ανατολική ακτή της Αυστραλίας, στον Κόλπο του Μεξικού και στο Τρινιντάντ και Τομπάγκο (χώρα της Καραϊβικής).
Επιπροσθέτως, στους στόχους της συνδυασμένης εταιρείας θα περιλαμβάνεται και η ενεργειακή μετάβαση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα έχει ως στόχο την ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050, όπως και την ανάπτυξη νέων ενεργειακών προϊόντων, που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της αμμωνίας και του υδρογόνου ως καυσίμων, αλλά και τη δέσμευση του διοξειδίου του άνθρακα.
Τέλος, σημειώνεται ότι, μετά το πέρας της συγχώνευσης, το οποίο αναμένεται μέχρι το τέλος του β΄ τριμήνου του 2022, οι μέτοχοι της Woodside θα διατηρήσουν το 52% των μετοχών της, με το υπόλοιπο 48% να διανέμεται στους μετόχους της BHP. H Woodside θα παραμείνει εισηγμένη στο ASX και δεν αποκλείεται περαιτέρω άνοιγμα σε άλλες κεφαλαιαγορές.
Φωτό: William West/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ